Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med kontakt til billig plast producent

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Fra  towoo.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Kender i en god Melamin-vare producent/farbrikant?

Jeg står og skal have lavet en serie køkkenprodukter i Melamin-plast, og har brug for en kontakt til en fabrik der kan producere disse emner for mig. Jeg tænker selv nogen i Kina.

Emnerne er plast-skåle, kopper, etc. de er ensfarvet, men i forskellige farver pr. form.

Forventet seriestørrelse er 30.000-60.000.

Så hvis der er nogen af jer, der har haft positive erfaringer med en producent og gerne vil give erfaringen videre må i meget gerne skrive til mig.

/tak

Fra Hochiminh City
Tilmeldt 11. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har tænkt på at få produkterne produceres i Kina, så det kan godt være du også interesseret i at producere dem i Vietnam?

Hvis ja, så det kan jeg helt sikkert hjælpe dig med.

Jeg driver til daglig en sourcing virksomhed herned i Vietnam, hvor jeg finder forskellige produkter eller producenter for firmaer i EU. Jeg har før hjulpet en tysk virksomhed med at finde en vietnamesisk plastik producent til at lave former til guirlande bruges til kisterne.

Så hvis du er interesseret kan vi diskutere mere i detajle vedr. denne sag.

Du kan altid kontakte mig på email cuongtran@tran-direct-sourcing.biz.ly

Mvh

Cuong Tran

Fra Odense
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Fra  towoo.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøves absolut ikke være Kina, bare det er en billig producent, der kan levere et professionel  arbejde. Jeg har en ven der snart skal til et trade-show i Kina, så han ville prøve at skabe noget kontakt dernede.

Men ellers virker begge post her også som noget et kikke nærmere på.

I skal have tak for tipsne

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

nu ved jeg ikke hvilke type produkt der er tale om, men hvis det er et produkt der skal i kontakt med fødevarer, vær da opmærksom på nye regler omkring test (72/128) pr. 1 maj 2011.

derudover kender jeg til en del melaminvare-producenter i Kina, skriv endelig om det skulle have interesse.

de bedste hilsner

heidi

hla@plus7.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Fra  towoo.dk Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Heidi Det skal have kontakt med fødevare, så det er yderst relevant info du kommer med, tak. Har du evt. et link til hvor jeg kan læse mere om det?

Jeg pm dig angående  mere ingo om producenter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gert

Bare for en god ordens skyld bør du også forhøre dig mht. priser i DK, Tyskland, Østeuropa mv. Et givent værktøj er en stor investering uanset hvor du befinder dig geografisk. Ift. produkter fra Asien kommer ekstra omkostninger til transport, told, administration, forsikring, kommunikation (eller mangel på samme), extra lager + lageromk. (pga usikkerhed), omk. ift. leverandørbesøg osv osv. Med andre ord, lav en kalkulation inklusive alle omkostninger og sammenlign med et par leverandører i DK. Så har du et beslutningsgrundlag. Og igen, hvis der er involveret et dyrt værktøj, sørg for at du kontraktmæssigt fremstår som ejer og at du kan kræve dette udleveret anytime...også i Asien.

Hilsen Daniel 

Fra København
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Fra  towoo.dk Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

@Daniel Jeg har overvejet Polen/Tjekkiet men problemet er det samme. Jeg mangler en kontakt til en fabrikant. Jeg var måske for specifik da jeg skrev Kina. For reelt ønsker jeg egentlig bare kontakt-info til en melamin-vare fabrikant, så jeg kan vurdere om der er grundlag for et profit.

Lige nu har jeg en produktide, en ca. udsalgspris fra en dansk salgskanal, men mangler et estimat for produktionsomkostninger.

Så for at bredde den helt ud, hvis nogen kan oplyse kontakt-info på en Melamin-vare fabrikant så er jeg meget interesseret. Derefter må jeg til Excel og lave en vurdering af totale omkostninger.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gert

Du bør vel lave et "miniudbud" ift. det produkt du ønsker at få produceret. Både Heidi og jeg har erfaring med at finde leverandører, men det tager jo givetvis tid. Men prøv internettet, Google, branchesites, Kompass, WLW, hjemmesider for messer, hvor messedeltagerne er listet og du kan søge deri. Tag kontakt til leverandørerne, ring og snak med dem omkring hvad du ønsker. Dan dig et indtryk af leverandøren, hjemmeside, deres referencer og kunder. Fremsend en tegning og se om det er noget for dem. Husk dog at få dem at underskrive en NDA først, så du ikke risikerer at miste viden, rettigheder mv. ift. dit produkt. Ting tager tid men det betaler sig ofte...

Hilsen Daniel 

Fra København
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Fra  towoo.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Daniel

Jeg må smøge ærmerne op og gå til google mm. Godt tips med at finde virksomheder gennem messelister.

Når du skriver "dan dig et indtryk" har du så nogle tips til hvad der er gode spørgsmål /  ting man skal have øje for. Hvis der er nogen klassiske faresignaler man skal undgå. Fra alibaba etc. synes jeg generelt det er svært at se om det er en fabrikant eller en leverandør.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)