Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søges

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har lejet et webhotel hos easyflow, som jeg er meget tilfreds med, og i den forbindelse bestilt deres design pakke som de har lavet i samarbejde med et design firma. Jeg er dog ikke særlig tilfreds med det design jeg har fået, og leder derfor efter en designere der kan lave nogle mindre ændringer.

Opgaven går ud på ting som, at lave en baggrund til menuen, komme med forslag og ændrer lidt hist og her.

I jeres svar må der meget gerne komme et linke til et portefølje af tidligere ting i har lavet, samt en ca pris som jeg kan gå ud fra.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, og det behøver ikke at koste det vilde. Jeg har ikke lige pt de vilde referencer online, som jeg må vise, men jeg har blandt andet lavet dittilbud.dk, xenonzone.dk, lejferiehuse.dk, carplanet.dk, pimpmyride.dk, carenergy.dk, bookingbasen.dk også arbejder jeg en del for styling.dk.

Men send mig en mail på jesper@qtag.dk - så finder vi helt sikkert ud af noget. Tager ikke nogen form for forudbetaling, da du jo først og fremmest skal være tilfreds og ud fra det vurdere hvad det endelige resultat er værd for dig ;-)

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Du er også velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk

Du kan se mine referencer på www.trofo.dk/hjemmesidedesign.html
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg har sendt PM

 

Mvh

 

 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Har tidligere brugt trofo.dk og de leveret et ret godt resultatet. Har også brugt atakos.com og der må jeg sige at jeg bestemt ikke var helt tilfreds.
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har nu valgt en designer, blandt dem der har meldt sig.
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Bacardil, jeg har virkelig ikke lyst til at tage denne diskussion med dig. Du sendte mig en beskrivelse af hvad du ville have, og fik en pris. Derefter ville du have vi skulle lave dobbelt så meget for samme pris. Vi lavede 16 menupunkter for dig, og du betalte for 10. Vi lavede yderligere et logo for dig, som du IKKE betalte ekstra for. Da du ville have MERE, og IKKE ville betale for det, så gik den ikke længere.

Jeg kan nu heller ikke anbefale folk at udføre et stykke arbejde for dig. Du værdsætter ikke folks arbejde og vil ikke betale for det.

 

 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-04-2007 11:50:27 Forfatter: Atakos.com

Bacardil, jeg har virkelig ikke lyst til at tage denne diskussion med dig. Du sendte mig en beskrivelse af hvad du ville have, og fik en pris. Derefter ville du have vi skulle lave dobbelt så meget for samme pris. Vi lavede 16 menupunkter for dig, og du betalte for 10. Vi lavede yderligere et logo for dig, som du IKKE betalte ekstra for. Da du ville have MERE, og IKKE ville betale for det, så gik den ikke længere.



Jeg kan nu heller ikke anbefale folk at udføre et stykke arbejde for dig. Du værdsætter ikke folks arbejde og vil ikke betale for det.

 



 







 




 




Det er naturligvis op til dig - Jeg mener ikke at der er noget i vejen for, at jeg giver udtryk for min oplevelse med folk.




Du har solgt et CMS system, som jeg ikke mener er et CMS system. Jeg vil meget gerne med din tilladelse give folk adgang til det CMS system, du har solgt, så folk selv kan vurdere det.



Jeg har betalt dig 5000 kroner for en hjemmeside med 10 menupunkter, altså uden at du har sat indhold ind, det har jeg naturligvis selv gjort. Det eneste, der er i de 10 menu punkter, det er at grafikeren i banneret har skrevet de 10 menupunkter.

 

Jeg har tidligere oplyst, at jeg tror, du benytter arbejdskraft fra 3-verden som Indien m.v. og sælger den til danske priser, det er naturligvis helt fair, men så skal man virkelig også selv, som mellemmand, være med i projektet, da folk i den verden ikke tænker ret langt (undskyld indere).




Jeg mener, at mange af de ting der blev leveret tydeligt bærer præg af, at de ikke har tænkt over de små ting, der gør det logisk. Hvis man ville rette en farve på banneret så skulle hele designet skiftes ud m.v. Siden er lavet så 4-kantet, at der ikke er mulighed for at lave noget nyt på siden uden at alt skulle udskiftes (vil gerne med din tilladelse offentligere dine egne ord).




Du have lovet, at det var færdig søndag, men pga. han/hun (designeren) var syg eller havde mistet noget familie (hvilket jeg naturligvis kan forstå er tragisk), blev den ikke færdig til tiden. Jeg havde betalt ekstra for hurtig service, og alligevel var det hele forsinket. Desværre blev der ikke givet anden kompensation, end at jeg kunne få en ekstra regning, hvis jeg ikke holdte kæft, sådan læste jeg det i hvert fald.




Jeg havde betalt før det hele startede og gav alle de oplysninger, der var nødvendige løbende (stort set hele døgnet), for at det kunne nås til deadline – men det blev som sagt stadig ikke nået.




Fakturaen kom først 1½-2 måneder efter bestillingen, og jeg skulle rykke 2-3 gange for at få den.




Det hele bærer præg af at du køber produkterne et sted og sælger dem videre og derfor ikke har fuldt styr på hvad mulighederne er. Da vi snakkede om farverne, kunne man nemt ændre farverne på siden. Jeg var jo en smule i tvivl som du sikkert husker. Da farven så skulle ændres på banneret, krævede det så pludselig at hele designet skulle laves om.<

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tro mig, jeg beklager også meget at have handlet med dig... Jeg huskede desværre alt for sent, at du engang fik lavet et bannet hos mig, hvor du også brokkede dig over, at du skulle betale latterlige 100 kr. forud... Hvis 100 kr betyder så meget for dig, så skal jeg nok lave et banner til dig gratis....

Du har ikke betalt 5000, men 4.000 + moms, der var den aftalte pris. Og hvem har du betalt 1000 kr ekstra til? I hvert fald ikke mig...

Forsinkelse var 1-2 dage - Man skulle tro vi var forsinkede med flere uger, som du skriver det...

Men blev der leveret 6 ekstra menupunkter, samt et logo, som du ikke har betalt for? Jeg krævede ikke ekstra for 6 ekstra menupunkter og logo, netop fordi vi var forsinkede 1-2 dage med leveringen.

Som sagt vil denne diskussion aldrig få en ende... Hvis du er utilfreds og mener at mine ord ikke lever op til hvad vi har aftalt, synes jeg ikke du skal ulejlige amino'er, men sætte en advokat på sagen. Jeg gemmer nemlig også samtlige mails og MSN kommunikation.

Du behøver ikke at ulejlige dig selv med en masse teorier om at jeg bruger indere osv. Bare besøg min hjemmeside.. Der står min adresse.. Selv her på amino står jeg registreret som iværksætter i Tyrkiet. Og du skal være velkommen til at besøge os på kontoret og møde webdesigneren...

Fakturaen var sendt til dig, men du havde ikke modtaget den. Da du rykkede for den, var jeg på ferie. Indenfor nogle dage havde du rykket for den igen, og du fik fakturaen straks efter jeg var tilbage fra ferie.

Og du har indbetalt beløbet til et dansk APS konto. Om jeg så ikke havde sendt en faktura til dig, ville jeg alligevel aldrig kunne komme udenom at skulle betale moms og skat af beløbet. Jeg synes du skal være lidt mere varsom inden du kommer med den slags beskyldninger







 







William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med at poste siden med det design som er blevet lavet, samt udskrifter af jeres dialog om opgaven. På den måde kan folk selv tage stilling til om opgaven var udført korrekt eller ej, og om de vil bruge designeren. Mudderkastninger kan ikke bruges af os andre, til andet end at konstateret at i ikke er glade for hinanden efter jeres samarbejde.
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)