Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer søges

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
 4000 kroner plus moms er 5000 kroner, så det er naturligvis det beløb jeg snakker om - Hvad du snakker om med de 1000 kroner forstår jeg ikke helt?

 Det er dig der læser det som flere uger, det har jeg aldrig skrevet. Det er ganske korrekt nogle dage, men for mig er nogle dage for meget, når man har betalt/aftalt en dag. Så er det denne dag, det skal leveres og ikke bare et par dage efter.


 Øhh... Du har aldrig leveret de ekstra 6 menupunkter, det ville du jo ikke. Det skal lige siges at 3 af de 10 menupunkter, der skulle leveres, var til en standard kontakt-formular.


 Så nej.. Håber da ikke, at du har taget betaling for de ekstra menupunkter, så er du i hvert fald langt ude :D Og logo.. Det blev ikke som forventet. Der gav jeg også udtryk for at det ikke var helt som ønsket fra start. Ville du have haft penge for det, så skulle du måske have kigget på den side jeg sendte som ref. fra start.


 Nu er jeg ikke som alle andre, der bare slynger ud med trusler om advokater, som alligevel ikke kommer på sagen, du ved sikkert at det ikke kan betale sig at tage en advokat på sagen for det lille beløb. Men derfor mener jeg da, at andre har ret til at høre om min oplevelse, så kan de jo vælge at bruge dig eller finde en anden som måske giver bedre kundeservice.


 Mener bestemt også at dette indlæg hører til under amino, hvor man jo hjælper hinanden.


 Du kunne jo have sendt den faktura, da du fik betalingen, det gør de fleste jo. Der gik næsten en uge fra min første mail til den anden rykker. Det synes jeg ikke man kan kalde for nogle få dage.


 Tror desværre at dette er et tydeligt tegn på hvordan man oplever dig, når man handler med dig... Du skriver at jeg skal "være lidt mere varsom inden du kommer med den slags beskyldninger" Hvad er det for beskyldninger? Jeg har ikke nævnt noget om at du ville snyde nogen offentlige myndigheder – jeg skriver blot at du ikke sendte den faktura før efter 1½-2 måneder, det er da korrekt?


Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Morols, jeg kan kun være enig med dig. Jeg ville gerne poste siden, men vil ikke af etiske grunde da det er en personlig hjemmeside.

Bacardil tror bare, at man ejer en webdesigner, fordi man har betalt et beløb, og tror at man kan tillade sig alt. I mine øjne er det vel ret logisk at man kræver ekstra for noget, der ikke var aftalt fra start, udfra hvilket pris blev givet. Og har kunden ikke lyst til at betale for det ekstra arbejde (Og vi har lavet en del ekstra arbejde pga. 1-2 dages forsinkelse), så må udgangspunktet være den oprindelige aftale. Og den fulgte vi.

Jeg beklager at denne diskussion bliver taget op i din tråd, men jeg kunne ikke lade være med at svare på bacardils beskyldninger.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 08-04-2007 13:27:36 Forfatter: Morols Hvad med at poste siden med det design som er blevet lavet, samt udskrifter af jeres dialog om opgaven. På den måde kan folk selv tage stilling til om opgaven var udført korrekt eller ej, og om de vil bruge designeren. Mudderkastninger kan ikke bruges af os andre, til andet end at konstateret at i ikke er glade for hinanden efter jeres samarbejde.

 

http://lindkvist.eu

 

Vil dog ikke offenliggøre dialogen uden at atakos.com siger god for det, hvilket han sikkert gør.

 

Jeg blev spurgt om en side jeg kunne lide og der gav jeg linket http://www.meguiars-retail.dk/ og et galleri som her http://www.mosaiksalon.dk/

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Bacardil tror bare, at man ejer en webdesigner, fordi man har betalt et beløb, og tror at man kan tillade sig alt. I mine øjne er det vel ret logisk at man kræver ekstra for noget, der ikke var aftalt fra start, udfra hvilket pris blev givet. Og har kunden ikke lyst til at betale for det ekstra arbejde (Og vi har lavet en del ekstra arbejde pga. 1-2 dages forsinkelse), så må udgangspunktet være den oprindelige aftale. Og den fulgte vi.


 

heh.. Undskyld, men dette kan jeg altså ikke tage helt seriøst.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Forstår ikke helt alt jeres snak om menupunkter? Jeg kan se 3 billeder på forsiden som er "menupunkter" og føre ind til 3 andre sider. Men de menupunkter der er på disse sider af jo bare tekst.

Noget helt andet er, at prisen (5000) som i snakker om, synes jeg er vildt højt for dette design. Det er jo egentlig bare en side med 3 billeder. Har man lidt kendskab til html kan man da selv lave de andre sider, ændre i menuen osv..

Men skal ikke blande mig i jeres diskussion, eftersom jeg ikke ved hvad i har aftalt.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
4000 kroner plus moms er 5000 kroner, så det er naturligvis det beløb jeg snakker om

Ja, aftalen hed 4.000 + moms. Jeg har udført et stykke arbejde for 4.000 kr. Moms er jeg ligeglad med, det ryger jo lige tilbage til skattefar.

 

Hvis din oplevelse af mig er, at du mener at folk ikke skal sælge noget til mig, fordi jeg mente at 6 ekstra menupunkter kunne være en kompensation for ikke at levere til tiden (hvilket jeg betalte i hvert fald 1000 kroner ekstra for)

De 1000 kr, du mener at have betalt ekstra.

 

Det er ganske korrekt nogle dage, men for mig er nogle dage for meget, når man har betalt/aftalt en dag. Så er det denne dag, det skal leveres og ikke bare et par dage efter.

100% enig - Jeg beklagede også forsinkelsen på 1-2 dage og lavede det ekstra arbejde uden beregning.

 

Du har aldrig leveret de ekstra 6 menupunkter, det ville du jo ikke.

Tæl menupunkterne på din hjemmeside

 

Og logo.. Det blev ikke som forventet. Der gav jeg også udtryk for at det ikke var helt som ønsket fra start.

Det blev ikke som forventet?? :))) I aftalen ligger der SLET IKKE at vi skulle designe et logo til dig. Det kom du først med EFTER aftalen var indgået. Og det lavede vi så alligevel for at vise god vilje og at det netop ikke handler om penge...

 

Mht. faktura... Jeg gentager mig selv... Faktura var tilsendt.. Da du skrev til mig, at du ikke havde modtaget fakturaen, var jeg på ferie. Da jeg var tilbage, fik du tilsendt fakturaen.. korrekt?

Bacardil, der er ikke noget, jeg ikke kan forsvare eller spørgsmål jeg ikke kan svare på.

Jeg har flere referencer, der bruger vores CMS system og de er mere end tilfredse. Hvis du er utilfreds med CMS systemet, forstår jeg ikke at du sagde OK til aftalen, da jeg viste dig eksemplet på stressterapi.dk.

Nu vil jeg ikke bruge mere tid på dette... Husk at det ikke kun er dig der er utilfreds med handlen... En virksomhed med verdens bedste kundeservice ville ikke kunne handle med dig.. Så er det samtidig op til andre her på amino om de skal være påpasselige, når de skal handle med dig.

Men jeg vil gerne takke dig for en bestemt ting, jeg har lært efter vores handel. Jeg går ikke efter god tro og samarbejdsvilje i en handel længere, og aftaler kommer på skrift til mindste detalje. DET har du i det mindste lært mig...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Forstår ikke helt alt jeres snak om menupunkter? Jeg kan se 3 billeder på forsiden som er ''menupunkter'' og føre ind til 3 andre sider. Men de menupunkter der er på disse sider af jo bare tekst.

 

Det er den tekst der er lavet i "banneret" som er menu-punkterne.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Men jeg vil gerne takke dig for en bestemt ting, jeg har lært efter vores handel. Jeg går ikke efter god tro og samarbejdsvilje i en handel længere, og aftaler kommer på skrift til mindste detalje. DET har du i det mindste lært mig...

 

Tak.. Så vil andre forhåbenlig ikke være uheldige.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Bacardil nu strammer du den lidt... De sider og scripts du har henvist til er FLASH... Men du VILLE ABSOLUT have HTML design. Jeg skal nok finde dialogen mellem os to frem og poste den her.

Farver har du selv bestemt.. Design har du selv bestemt... Galleri har du selv bestemt... ALT har du selv bestemt... Der er INTET på din side, vi har fået lov til at præge... DU har selv sagt hvad, hvor og hvordan... Enig?????????





William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes selv det design ikke er blevet særlig kønt... Vi leverede et meget bedre design, hvor Bacardil synes der var for mange farver. Samtidig skulle vi lave topbaren som den side vi blev henvist til:

Bacardil skrev bl.a. efter det første og efter min mening et meget bedre design udkast:

Mail d. 16.02.2007

Det må gerne holdes stilrent, der er lidt for mange farver på, det må gerne holdes på et par farver.

 

Men ligegyldigt hvor meget vi prøvede havde Bacardil sin egen mening og ide til hvordan siden skulle se ud. Grafikeren sagde sågar, at det ikke bliver et særlig kønt design, da vi skulle ændre det første udkast til Bacardil''s ønsker, hvor jeg blot svarede ham, at det er kundens ønsker og dem må vi følge.

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)