Det er dig der læser det som flere uger, det har jeg aldrig skrevet. Det er ganske korrekt nogle dage, men for mig er nogle dage for meget, når man har betalt/aftalt en dag. Så er det denne dag, det skal leveres og ikke bare et par dage efter. Øhh... Du har aldrig leveret de ekstra 6 menupunkter, det ville du jo ikke. Det skal lige siges at 3 af de 10 menupunkter, der skulle leveres, var til en standard kontakt-formular. Så nej.. Håber da ikke, at du har taget betaling for de ekstra menupunkter, så er du i hvert fald langt ude :D Og logo.. Det blev ikke som forventet. Der gav jeg også udtryk for at det ikke var helt som ønsket fra start. Ville du have haft penge for det, så skulle du måske have kigget på den side jeg sendte som ref. fra start. Nu er jeg ikke som alle andre, der bare slynger ud med trusler om advokater, som alligevel ikke kommer på sagen, du ved sikkert at det ikke kan betale sig at tage en advokat på sagen for det lille beløb. Men derfor mener jeg da, at andre har ret til at høre om min oplevelse, så kan de jo vælge at bruge dig eller finde en anden som måske giver bedre kundeservice. Mener bestemt også at dette indlæg hører til under amino, hvor man jo hjælper hinanden. Du kunne jo have sendt den faktura, da du fik betalingen, det gør de fleste jo. Der gik næsten en uge fra min første mail til den anden rykker. Det synes jeg ikke man kan kalde for nogle få dage. Tror desværre at dette er et tydeligt tegn på hvordan man oplever dig, når man handler med dig... Du skriver at jeg skal "være lidt mere varsom inden du kommer med den slags beskyldninger" Hvad er det for beskyldninger? Jeg har ikke nævnt noget om at du ville snyde nogen offentlige myndigheder – jeg skriver blot at du ikke sendte den faktura før efter 1½-2 måneder, det er da korrekt? |
Morols, jeg kan kun være enig med dig. Jeg ville gerne poste siden, men vil ikke af etiske grunde da det er en personlig hjemmeside.
Bacardil tror bare, at man ejer en webdesigner, fordi man har betalt et beløb, og tror at man kan tillade sig alt. I mine øjne er det vel ret logisk at man kræver ekstra for noget, der ikke var aftalt fra start, udfra hvilket pris blev givet. Og har kunden ikke lyst til at betale for det ekstra arbejde (Og vi har lavet en del ekstra arbejde pga. 1-2 dages forsinkelse), så må udgangspunktet være den oprindelige aftale. Og den fulgte vi.
Jeg beklager at denne diskussion bliver taget op i din tråd, men jeg kunne ikke lade være med at svare på bacardils beskyldninger.