Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god host?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ditlev

Måske skal vi lave trafikpakker i stedet for at udbyde fri trafik? Ja, du har helt ret i, at der altid vil være en øvre grænse.

Med venlig hilsen
Søren Larsen
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ditlev har fat i noget der.

 

Det er farligt at tilbyde "fri trafik". Dem der tilbyder det gør det fordi "andre gør det". Når kunderne så begynder at trække trafik, så bliver de lukket ned.

 

Sæt derfor en grænse på trafikken og skriv derefter hvad det koster pr GB. Sørg for at have en statistik så kunderne kan se nøjagtigt hvor meget de trækker.

 

Selv er jeg ved at få lavet et værktøj, så kunderne kan se nøjagtigt hvad deres trafikforbrug er.

Tilmeldt 23. Dec 05
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels

Vi er netop ikke interesseret i at lukke vores kunders webhosting pga. trafikforbruget, derfor er vi nødt til at sætte trafikgrænser på.

Niels send mig en PM, så skal jeg hjælpe dig med værktøjet du er ved at få lavet.

Med venlig hilsen
Søren Larsen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Fri trafik kan kun laves på _en_ måde .... det er at du definerer en båndbrede begrænsning, f.eks. 10/100/1000mbit ... desuden tvivler jeg på din webservere kan levere 12Gbit(ikke es bagefter) og selv det vil være sindsygt dyrt at udbyde :)

Sørg for åbne og klare regler og vær fair mod dine kunder, det virker for os andre :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)