Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kendskab til Money Bookers ????

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Stensgaard:

Nå da, der kan man bare se... 

Rene dankort virker i vores shop. Så det må være ren magi.

Det er netop Visa/Dankort vi har oplevet problemer med.

I skal være mere end velkommen at bestille et skin fra os og betale med et dankort. Så får du både stillet din tvivl og måske et flot skin til din laptop eller Macbook.

Regards

Det må være ren magi Smile Det passer i hvert fald ikke hvis du spørger Moneybookers.

Jeg har netop fået svaret at de ikke supporterer rene dankort, kun VISA/dankort.

Mit opfølgende spørgsmål til dem er hvorfor de så reklamerer med at de tager "Dankort" når de kun tager "VISA/dankort", så må vi se hvad de svarer til det.

Men Peter, det må være ren magi hvis du som den eneste kan tage rene Dankort med din moneybookers-løsning. Jeg er dog ret sikker på du ikke kan tage Dankort i din shop.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet Moneybookers et par gange, og det er godt nok besværligt. Har du overvejet Paypal?

Fra Vamdrup
Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har forstået at Moneybookers er besværlig så det holder jeg mig fra.

Jo jeg har Paypal på min webshop, men som jeg skriver længere op, så er det åbenbart ikke så mange der vil handle gennem Paypal. På min gamle webshop startede jeg også med Paypal først, men det begyndte først og komme gang i handelen da jeg fik betalings modul gennem Dandomain og PBS.. Jeg har også stadig betalingsmuligheden med Paypal på min gamle webshop, men det er så og sige ingen der bruger den..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)