Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for i aften Aminotastic

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker også for en fantastisk aften :)

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også lige være med på en takker :)

Det var en fed aften, der var bedre end forventet :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! For en fantatisk aften!!! Til alle jer Amino'er: I er dejlige (Skal udtales med accenten fra Snobberne)

Der skal komme meget ivejen før jeg ikke er frisk næste år!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til alle som kom hen og hilste på os, da vi stod på Amino´s stand på Iværk&Vækst messen, og tak for Aminotastic arrangementet.

Jeg er overrasket over at jeg endte lørdag aften med at snakke med flere nye og gamle Amino´er som jeg ellers ikke har i min omgangskreds.

Jeg havde forventet at jeg ville hænge ud med de sædvanlige, og snakke om forretningsmuligheder med dem, jeg har kontakt med til i det daglige, men det var forfriskende at nogle tog initiativ til at snakke med mig. Et stort tak til jer!

Ligesom sidste år, fik jeg en masse input, en del visitkort, og nye venner, og jeg er pavestolt af det fællesskab vi har her på Amino.

Tak til Amino Crew, for middagen fredag aften, det var noget af det hyggeligste.

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle!

Hvor er jeg glad for at høre at I havde en fantastistk aften, trods madsvipseren Smile

I skal alle have tak for at have gjort AminoTastic til et helt uforglemmeligt event!

For mig var det bedste ved aftenen at se alle de glade ansigter, og få en stående applaus fra 600 Amino'er. Wow, siger jeg bare Big Smile

De bedste hilsner,

Henriette, Amino Crew

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Det er jeg ked af og jeg håber de nød-indkøbte pizzaer fjernede lidt af sulten.

Næh, men jeg var så heldig at se de tomme pizzabakker, da horden af mennesker ræbende forlod bordet og støvet lagde sig ;o)

Det' gas! Jeg er sikker på, at I gjorde, hvad I kunne og at det ikke var med jeres gode vilje, at maden var utilstrækkelig.

Anyway, så vil jeg - lidt forsinket - benytte lejligheden til at sige mange tak for en fantastisk inspirerende aften i godt selskab med gode foredragsholdere og spændende Aminoer. Det var godt at få sat ansigt på nogle af jer, man af og til ser herinde :o)

Endnu engang tak for et godt arrangement - jeg skal helt klart med igen til næste år.

 

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)