Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær på DF´s skræmmekampagner

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe Ragnar vi skulle bare have en elektronikfagtekniker på banen :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:
Hehe Ragnar vi skulle bare have en elektronikfagtekniker på banen :-)

For at vise du ikke kan læse eller ikke gider læse det der bliver henvist til.

Teknologien og softwaren findes i flere gps trackere som er på størrelse med en lille æske tændstikker om den så sender sms til 3, 4 eller 5 numre er vel ligegyldigt den jeg henviste til kan sende til 5 numre ved et tryk på én knap. Prisen er vel også ret ligegyldig når vi snakker personlig sikkerhed / tryghed for ældre men er sikker på at prisen kan komme under 500 Kr ved større indkøb fra kina 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ragnar-Gwyn:
Du skal bruge en kasse med en knap på (3 kr fra asien)
Et prinkort (ca 2 kr stk (i Danmark)
Komponeneter (10 kr (ca)
CPU (Hvis du skal have 10.000 stk, tror jeg det kan laves for 20 kr stk.)
Så skal det hele loddes på prinkortet og puttes ind i kassen, dette kan gøres i asien for næsten ingen penge.

Du er meget mere kvalificeret end jeg, så du må undskylde hvis mine spørgsmål skyldes uvidenhed :o)

Men skal der ikke også være et batteri som enten kan skiftes (det ved jeg ikke om de ældre gør/kan), eller oplades?

Er en del af alle disse komponenter et simkortlæser? For der skal vel være sådan en, for at den kan sende SMS'erne?

Nå, det var egentlig bare for at have en undskyldning for at kommentere på:

Ragnar-Gwyn:
(BTW, Sidder på et lækkert italiens hotel, i kanten af poolen og nyder solen, så der skal meget til at ødelægge mit gode humør :) ) 

Det lyder fandme lækkert. Overvejer om man skulle gøre det samme :o)

/Andrè

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Du er meget mere kvalificeret end jeg, så du må undskylde hvis mine spørgsmål skyldes uvidenhed :o)

Men skal der ikke også være et batteri som enten kan skiftes (det ved jeg ikke om de ældre gør/kan), eller oplades?

Er en del af alle disse komponenter et simkortlæser? For der skal vel være sådan en, for at den kan sende SMS'erne?

Nå, det var egentlig bare for at have en undskyldning for at kommentere på:

Du så åbenbart ikke det første link jeg sendte men her er et link http://www.alibaba.com/product-gs/310064105/tracker_gps_sos.html

@IværksætterGen den kan det Jan efterlyste også er den diskution vel ikke meget længere 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

iceman:

igang:

Du er meget mere kvalificeret end jeg, så du må undskylde hvis mine spørgsmål skyldes uvidenhed :o)

Men skal der ikke også være et batteri som enten kan skiftes (det ved jeg ikke om de ældre gør/kan), eller oplades?

Er en del af alle disse komponenter et simkortlæser? For der skal vel være sådan en, for at den kan sende SMS'erne?

Nå, det var egentlig bare for at have en undskyldning for at kommentere på:

Du så åbenbart ikke det første link jeg sendte men her er et link http://www.alibaba.com/product-gs/310064105/tracker_gps_sos.html

@IværksætterGen den kan det Jan efterlyste også er den diskution vel ikke meget længere 

Vis noget ligne samme her og der pris med

i hvert fald ikke så dyrt og mon ikke et sted også fås billigere end her http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/gps-tracker-with-sos-calling-feature-quadband/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja kan jeg godt se den findes.. Men det besvare stadíg ikke sprøgsmål om hvorfor ´ældre skal have sådan en når det måske tager den første person (hvis han ser smsen) 15 min om at komme frem, der er idioten sgu da smuttet..

En peberspray er meget mere effektiv.. Deal with it..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Ja kan jeg godt se den findes.. Men det besvare stadíg ikke sprøgsmål om hvorfor ´ældre skal have sådan en når det måske tager den første person (hvis han ser smsen) 15 min om at komme frem, der er idioten sgu da smuttet..

En peberspray er meget mere effektiv.. Deal with it..

vold avler vold det er en dum spiral , det ved  enhver og ingen ønsker vi går mere mod amerikanske til stande mere , for det næste bliver måske skyde våben og så er det lige pludselige ikke kun de bliver slået ned , nu bliver det med våben de bliver slået ned med og det går derved langt være så end de småskader

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ked af at sige det mikael men det er det eneste der er effektivt nok til at stoppe en hjemmerøver

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

ked af at sige det mikael men det er det eneste der er effektivt nok til at stoppe en hjemmerøver

Du mener altså de skal gå ind i den volds spiral , men vi kunne også lave som USA at ældre de ansætter et privat vagtværn for der kan en peber spray ikke gøre meget mod en pistol eller en maskine pistol  .

Det er ikke svært at skaffe våben og vis den ene skaffer et våben får jeg bare et større end dig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
vold avler vold det er en dum spiral , det ved  enhver og ingen ønsker vi går mere mod amerikanske til stande mere , for det næste bliver måske skyde våben og så er det lige pludselige ikke kun de bliver slået ned , nu bliver det med våben de bliver slået ned med og det går derved langt være så end de småskader

Mikael, jeg synes du har brugt alt for meget positiv energi på en der ikke fatter ret meget. Den type mennesker er ikke i stand til at forstå almen sund fornuft.

Han har sovset sig rundt i uvidenhed, selvmodsigelser og latterliggørelse, så ingen tager ham alvorligt alligvel. Han skifter mening som vinden blæser og har ikke de forudsætninger der skal til for at forstå det folk der ved bedre siger.

Køb ren argan olie her

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)