Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær på DF´s skræmmekampagner

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ragnar-Gwyn:
Hav en god dag :) (BTW, Sidder på et lækkert italiens hotel, i kanten af poolen og nyder solen, så der skal meget til at ødelægge mit gode humør :) ) 

Tak for input - og misundelig man jo ikke host host.. Smile

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:
vold avler vold det er en dum spiral , det ved  enhver og ingen ønsker vi går mere mod amerikanske til stande mere , for det næste bliver måske skyde våben og så er det lige pludselige ikke kun de bliver slået ned , nu bliver det med våben de bliver slået ned med og det går derved langt være så end de småskader

Mikael, jeg synes du har brugt alt for meget positiv energi på en der ikke fatter ret meget. Den type mennesker er ikke i stand til at forstå almen sund fornuft.

Han har sovset sig rundt i uvidenhed, selvmodsigelser og latterliggørelse, så ingen tager ham alvorligt alligvel. Han skifter mening som vinden blæser og har ikke de forudsætninger der skal til for at forstå det folk der ved bedre siger.

Faktisk er det eneste vej frem positive og atter positive 

Jeg kommer fra en verden starter i hvor ingen siger sin viden videre

bliver lært at stripper men lære ikke noget da , jeg hurtigt bliver mere populær end mange andre 

laver fejl jo da , men ingen vil lære mig hvilken ting jeg er god til , når de ser showet , vis ser noget er det noget af det dårlige , jo har set enkel videoer gode f.eks den fra norge der var maser af gode ting jeg lærte .

vis jeg lader en stripper tage videoen bliver den væk især alt det gode

vis min konkurrenter og jeg siger ikke hvem der modarbejder en men jo højere kommer op jo flere under mig der misunderlige der vil have en ned

Det har været grund sten motivation positivt i skræmme verden hvor folk er langt mere ondskabs fuld end man fatter.

Håber de ser min positive energi der er modtræk mod deres negative energi og jeg er super motiveret jeg har fået CVR nummer nu og køre endnu mere der ud ad .

Jo vil investerer både i tid og penge det koster at få alle iværksættere mere positive og tænk vis var glade og bedre kunne samarbejde ville vi alle blive bedre og alle var mere tilfreds vi gav vores viden imellem hinanden .

Når man har haft det svært i livet , har man langt større motivation til det skal være positivt og vis den anden ikke havde været negativt kan man sådanne set sige jeg ikke havde den succes med alle min første pladser på google min motivation er vinde for enhver pris hvad det koster tid eller penge går jeg ikke op bare jeg vinder over det negative  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Han har sovset sig rundt i uvidenhed, selvmodsigelser og latterliggørelse, så ingen tager ham alvorligt alligvel

Tal pænt og indrøm at jeg har ret. Jeg er helt med på din ide men den holder stadig ingen steder. Forstår ikke at du undgår de ting jeg siger om at en overfaldsalarm bare ikke virker... Men du vil hellere sidde og svine mig til..

 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

Entrepreneur - Jan:
Han har sovset sig rundt i uvidenhed, selvmodsigelser og latterliggørelse, så ingen tager ham alvorligt alligvel

Tal pænt og indrøm at jeg har ret. Jeg er helt med på din ide men den holder stadig ingen steder. Forstår ikke at du undgår de ting jeg siger om at en overfaldsalarm bare ikke virker... Men du vil hellere sidde og svine mig til..

 

Hvis der er noget du er utilfredsmed, så anmeld indlægget.

Derudover har jeg beskrevet min syn på dine evner, og jeg mener ikke du besidder de evner der skal til at føre en debat om emnet.

Du kalder det tilsvining, jeg kalder det ærlighed.

Jeg mener dybt alvorligt at du ikke er istand til at forstå hvad det egentligt er vi snakker om. Læs indlæggene for andre har fanget hvad jeg snakker om, du er jo helt ude i hampen.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jaja igen undgår du mine spørgsmål fint nok Jan.. du er ikke til at komme i kontakt med..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

jaja igen undgår du mine spørgsmål fint nok Jan.. du er ikke til at komme i kontakt med..

Du har spurgt om 1 spørgsmål - Om hvorvidt jeg er uddannet.

Du har fået det svar jeg mener var passende til dig.

Igen viser du at du sovser rundt i tingene, jeg er på grænsen til at tro du er skizofren.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:
Magen til tåbeligt forslag skal man lede længe efter, for inden en 70-årig har fumlet sig frem til sprayen og og trykket den af, så er de sindsyge voldmænd og røvere i gang med at tømme boligen for værdier.

Hvorvidt forslaget er godt eller ej så er det trist at se din udlægning af de ældre. Du må være en stor mand ?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Entrepreneur - Jan:
Magen til tåbeligt forslag skal man lede længe efter, for inden en 70-årig har fumlet sig frem til sprayen og og trykket den af, så er de sindsyge voldmænd og røvere i gang med at tømme boligen for værdier.

Hvorvidt forslaget er godt eller ej så er det trist at se din udlægning af de ældre. Du må være en stor mand ?

De fleste 60+ vil i paniksituationer "fumle" og derved ikke være i stand til at betjene et våben som en peberspray. For det andet vil folk der ikke generelt har været i situationer hvor de skal forsvare deres liv eller dem også fumle, når der er noget uvant. De har ikke et instinktivt forsvar, og har i den alder som regel ikke styrken på deres side i forhold til yngre røvere.

Så hvis den fumlen jeg skriver om, i din verden gør at du mener jeg taler dårligt om ældre, så er der noget galt. Det er bare fakta.

Og dit tåbelige spørgsmål om hvorvidt jeg er stor eller ej er irrelevant.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det tror jeg de fleste mennesker vil med mindre de er trænet til at håndtere sådanne situationer. Men det er jo bare min mening.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Det tror jeg de fleste mennesker vil med mindre de er trænet til at håndtere sådanne situationer. Men det er jo bare min mening.

vold avler vold , jeg går ind for mindre vold og peber spray er at optrappe 

Husk det er et våben som alt muligt andet http://www.politi.dk/da/aktuelt/nyheder/2006/peberspray3mdr_05092006.htm

Husk vis en person overdriver med spray er og husk vis ikke giver denne person man sprayet i hovedet vand kan person tage skade som der står på politiets hjemmeside , derved et godt våben vis man bageefter også hjælper person politi bruger det til at anholde folk og de hjælper person efter denne spray har de har fået undervisning i.

Jeg kunne tænke mig vis de gamle fik lov at de også gav første hjælpe bageefter for ingen fortjener at tage skade på sine øjne hvad med den person , den kan nu ikke læse så godt mere nu har den person stort had mod denne person den har ødelagt dens mulighed for at studier videre 

Hvad tror du den person gør ved den anden der ødelagt dens person liv vis ikke giver den nødvendig hjælpe så person ikke tager skade på sine øjne .

Jeg ved godt alle ikke tager samme skade der er mange ting der spiller ind , hvordan er man ramt hvor meget , kan person selv skaffe vand mv

Jeg aldrig hørt et dårligere forslag end det med med peber spray , det fungere for politi fordi de har fået undervisning i at bruge  det , det vil ikke fungere på samme måde når ældre bruger det , hvordan kan vi kræve de give første hjælpe så den person ikke kun tænker hævn som du skadet med en peberspray 

Tænk jer om , jeg tror ikke det ligefrem bliver sjovt at være ældre der gøre dette et er sikker , der kommer mere vold vis de kommer igennem med det forslag med peberspray

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 9 (82 indlæg)