Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær på DF´s skræmmekampagner

Side 9 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
vold avler vold , jeg går ind for mindre vold og peber spray er at optrappe 

Ja og et dårligt ordsprog at vold avler vold men mere vold avler fred, hvis du slår hårdt nok. nej spøg til side.

Drømmen om et perfekt samfund har vi vel alle normale altså, men der er desværre nogle der skal have med grovfilen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Mikael christiansen:
vold avler vold , jeg går ind for mindre vold og peber spray er at optrappe 

Ja og et dårligt ordsprog at vold avler vold men mere vold avler fred, hvis du slår hårdt nok. nej spøg til side.

Drømmen om et perfekt samfund har vi vel alle normale altså, men der er desværre nogle der skal have med grovfilen

Du tog ikke hele mit indlæg og det er på næste side , der skal også tillægges det jeg skriver at dette her kræver man ved hvad man gør peberspray gør man skal have vand 

vold avler vold , jeg går ind for mindre vold og peber spray er at optrappe 

Husk det er et våben som alt muligt andet http://www.politi.dk/da/aktuelt/nyheder/2006/peberspray3mdr_05092006.htm

Husk vis en person overdriver med spray er og husk vis ikke giver denne person man sprayet i hovedet vand kan person tage skade som der står på politiets hjemmeside , derved et godt våben vis man bageefter også hjælper person politi bruger det til at anholde folk og de hjælper person efter denne spray har de har fået undervisning i.

Jeg kunne tænke mig vis de gamle fik lov at de også gav første hjælpe bageefter for ingen fortjener at tage skade på sine øjne hvad med den person , den kan nu ikke læse så godt mere nu har den person stort had mod denne person den har ødelagt dens mulighed for at studier videre 

Hvad tror du den person gør ved den anden der ødelagt dens person liv vis ikke giver den nødvendig hjælpe så person ikke tager skade på sine øjne .

Jeg ved godt alle ikke tager samme skade der er mange ting der spiller ind , hvordan er man ramt hvor meget , kan person selv skaffe vand mv

Jeg aldrig hørt et dårligere forslag end det med med peber spray , det fungere for politi fordi de har fået undervisning i at bruge  det , det vil ikke fungere på samme måde når ældre bruger det , hvordan kan vi kræve de give første hjælpe så den person ikke kun tænker hævn som du skadet med en peberspray 

Tænk jer om , jeg tror ikke det ligefrem bliver sjovt at være ældre der gøre dette et er sikker , der kommer mere vold vis de kommer igennem med det forslag med peberspra

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 9 ud af 9 (82 indlæg)