Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær på DF´s skræmmekampagner

Side 3 ud af 9 (82 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:

For det først en super ide DF kommer med og kan ikke kaldes en skræmmekampagne. Før de gamle får tumlet sådan en frem trykket på knappen og venter på at nogen kommer så har røveren taget det hele.

Din ide er lige så dum som DF's kampagne. Og din ide findes allerede. 

- Emil

Styr nu dit dampgen.

En pensionist med peberspray avler bare sikkerhedsforanstaltninger hos dem der begår kriminaliteten, ligesom pistolers/revolveres kaliber er stigende bland kriminelle.

Ingen har linket til det jeg beskriver, så kald du mig bare dum, men når det kommer fra en 20-årig pomfrit som dig, så kan jeg bare ryste på hovedet og håbe på du kommer frem i livet engang.

Så nu når du er så vidende, så send mig et link til en enhed der kan sende sms til 5 forskellige forprogrammerede ved tryk på 1 tast.

 

Køb ren argan olie her

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke men kan da finde hvis du vil have!?!?! ;)

Men det er jo bare en overfaldsalarm?!

Der er MANGE forskellige løsninger.. Nogle bedrer end andre!

Men fleste er med en ekstern box der så sender det videre.. Så man bare har en 'nøgle/knap' til den..

Pepperspray duer ikke i længden!! :) - Det der skal ændres er folket!! :(

Men en dansk løsning ville evt. være http://www.g4s.dk/Skjulte%20sider/Privat%20skjulte%20sider/Tilkaldetryk.aspx

Men som sagt der er masser af det! Men utroligt det er en nødvendighed..

""Tror selvtægt er det bedste i disse sager... For at give de kyniske tyveknægte en 'lille' lærestreg... ;)

De er jo ligeglade med en bøde eller et lille betalt ophold med all-inclusive!""

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Så nu når du er så vidende, så send mig et link til en enhed der kan sende sms til 5 forskellige forprogrammerede ved tryk på 1 tast.

 

Jan igen snakker du om noget du ikke ved noget om. Det findes ikke fordi det kun kan laves med en genstand på størrelse med en mobil. Og derfor findes overfalds alarmer (med sms) kun fra mobiler.

Nu er du ikke uddannet elektriker, jeg arbejder til dagligt med alarmer, og alarmer der sender til forskellige numre. Så når det kommer fra en 20 årig pomfrit som mig, som er uddannet i alarmer så kan jeg sgu ikke se mig slået af en gammel pomfrit som dig. 

Så hvis du skal håbe på at lave en ide med indhold af elektronik så lad vær med at være så bagklog og se dig slået af en 20 årig elektriker pomfrit :-)

- Emil 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:
Jan igen snakker du om noget du ikke ved noget om. Det findes ikke fordi det kun kan laves med en genstand på størrelse med en mobil. Og derfor findes overfalds alarmer (med sms) kun fra mobiler.

Ja kan godt se hvor jeg nu undersøger det, at man ikke kan lave en lille enhed der kan den slags.

Idiot.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

IværksætterGen:
Jan igen snakker du om noget du ikke ved noget om. Det findes ikke fordi det kun kan laves med en genstand på størrelse med en mobil. Og derfor findes overfalds alarmer (med sms) kun fra mobiler.

Ja kan godt se hvor jeg nu undersøger det, at man ikke kan lave en lille enhed der kan den slags.

" target="_blank">

Idiot.

For du har vel fatteevnen til at forstå det bare er et programmeringsspørgsmål for at få en enhed til at sende en og samme besked til 5 forskellige modtagere ikke?

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

IværksætterGen:
Jan igen snakker du om noget du ikke ved noget om. Det findes ikke fordi det kun kan laves med en genstand på størrelse med en mobil. Og derfor findes overfalds alarmer (med sms) kun fra mobiler.

Ja kan godt se hvor jeg nu undersøger det, at man ikke kan lave en lille enhed der kan den slags.

" target="_blank">

Idiot.

Igen det er stadig en mobil, kræver stadig mere ind 1 tryk. Tror ikke helt du ved hvad en overfaldt alarm er.

- Slutter her fra.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob:
Har ikke men kan da finde hvis du vil have!?!?! ;)

Ellers tak, har fine forbindelser i Kina hvis jeg skulle vælge at sætte et projekt af den art i gang. Men som udgangspunkt kunne man dog også for at spare tid rette henvendelse til producenten af den enhed jeg linker til ovenfor, for det er jo ganske simpelt.

Og som du fremhøver, så har dem der begår den slags røverier den laveste fællesnævner for almen repsekt overfor andre mennesker, hvorfor de bare vil ty til mere rå metoder des mere modtasnd de møder.

Og en alarm er ikke nødvendigvis en løsning, da det ikke er alle ældre der han pengene til et løbende abonnement til den slags.

Og ældre er ikke altid indstillet på det der skal til med den slags og vil have meget lettere ved at forstå at de bare skal trykke på en knap 1 gang, så er der hjælp på vej. Uden abonnement og uden teknisk kunnen, det skal bare opsættes med modtagernumre 1 gang og ændres når disse ændres.

Og fører man idéen længere ud, så laver man måske en NeiighborWatch App så folk i det postnummer område får en besked fra nogen i nød... og kan tilkalde jælp hvis 1 af de 5 ikke reagerer..

 

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

IværksætterGen:
Slutter her fra.

Ja tak, så udstiller du ikke din begrænsede viden på det elektroniske/programmeringsmæssige område i udviklingsmæssig forstand.

Kan en almindelig fordelerdåse med plads til 4 lamper tænde de 4 lamper ved 1 tryk eller skal man trykke 4 gange?

Kan en impuls, som fremkommer ved tryk af en knap, kun sendes i en retning eller kan det elektronisk fordeles så forskellige enheder får elektriske impulser og derved reagerer?

I normale pc´ere, er det så i en 200W strømforsyning udtag til HD1, HD2, mfl. samt udtag til motherboard osv?

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

iceman:

Denne her kan. Ved godt det ikke er en decideret overfaldsalarm men den kan sende sms til 5 numre ved et tryk på en knap http://www.spydk.dk/product.php?id_product=123 så den kan vel bruges til formålet

Fortsat god aften ;)

Nej det kan den ikke, det er falsk reklame og snyd og bedrag, for IværksætterGen siger det ikke kan lade sig gøre... Ironi kan forekomme Big Smile

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 9 (82 indlæg)