Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne godt bruge noget kritik af mine affiliate side

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har siden august arbejdet på en side - Linket står i min signatur :)

Siden sniger sig lige så langsomt op af listen på google og jeg arbejder på mere indhold.

Håber på en masse konstruktivt kritik!

Mvh Mathias

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Ser jo ok ud. Lidt svag finish. Og billeder i slideren er vist strukket lidt..

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med svag finish? :)

/Mat

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Mathias.

Jeg synes dit/din logo/header på siden, er lidt kedelig. Den skal udstråle noget mere, og så ville det være lækkert med et slogan under selve teksten i din header, som virkelig fortæller hvad siden indeholder.
Det, at siden er så enkel, gør det nemmere for dine "kunder" at finde rundt, og derfor giver de ikke så nemt op, når de besøger din side - og forlader den. Men den må gerne udstråle lidt mere, end de grå og sorte farver. Så jeg synes generelt at hvis layoutet fik et lille skub, ville den skride nemt op i næste niveau. :-)

Hvis du har lyst til at oplyse det:
Er din indkomst primært baseret på leads? Eller får du penge for hvert klik, el. en hvis procent-del af hvert salg?

PS. Jeg har 3-4 års erfaring mht. grafisk design i bagagen, så hvis du er interesseret, er du velkommen til at sende mig en PM på Amino, el. kontakte mig pr. e-mail: sebatiannygaard@live.dk. Så kan du også lige få et par referencer mm.

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint site som nok skal konvertere godt. Dog kunne du nok gøre noget mere ud af headeren/logo, som jeg synes er noget kedeligt og generisk. Jeg er heller ikke vild med mørke farver når man vil sælge noget.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed kritik Sebastian - 1000 tak :)

Jeg tjener en procentdel af hvert salg, men da siden er forholdsvis ny, så går det langsomt fremad ! 

Sender en PM.

Håber der er flere med en masse god kritik

/ Mathias

Fra Århus
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Erik !

Synes egentlig os selv headeren og siden er for mørk, men har ikke skills til at få det lavet om, så jeg skal nok have kontakt til en grafiker :)

Hvad siger i til mine produktsider? Anmeldelser osv?

/Mat

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mat:
Jeg tjener en procentdel af hvert salg, men da siden er forholdsvis ny, så går det langsomt fremad ! 

Sådan er det, men du skal ikke give op - bliv ved.
Kender du iøvrigt PartnerAds el. EuroAds? Der kan du ansøge om godkendelse hos forskellige firmaer som bl.a. betaler for hvert klik, og hver lead og også procentdel af salg - det varierer. Du kender stensikkert dem stensikkert allerede, men at oprette dig der, er helt klart noget jeg kan anbefale :-)

De bedste hilsener,
Sebastian Stoll. 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mat:

Fed kritik Sebastian - 1000 tak :)

Jeg tjener en procentdel af hvert salg, men da siden er forholdsvis ny, så går det langsomt fremad ! 

Sender en PM.

Håber der er flere med en masse god kritik

/ Mathias

Tjener du noget på den månedligt? (hvor meget?) :)

Er nysgerrig.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ikke lommekniv ekspert men jeg ved ikke meget om  =  Victorinox schweiziske army knive mv , der mange af sådanne udtryk ikke mange kender det kunne du lave en interne side der forklare hvert enkel ting .

Det giver flere ting folk forstå hvad der står på siden og skal ikke ud på google og søge endnu mere for at forstå det , der er meget på den siden i forvejen det ville være uoverskueligt at forklare mere på en side om alle ting derfor interne links super .

Vis forklare godt kommer der oveni en bonus folk begynder af sig selv at linke til dine forklaringer om lommeknive .

Desuden med mere indhold er der mere tekst til søgemaskinerne ,derved flere besøgene på din hjemmeside især vis den tekst mere er unik.

Husk start med h1 den siden du linker til om det kerne ord 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)