Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med opfind.nu ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle af jer som har gode erfaringer med opfind.nu, da jeg er igang med at udfylde deres skema nu. Som jeg har forstået det, har opfind.nu tavshedspligt og derfor kan der ikke ske noget ved at sende alt info samt billeder om ideen ind? Er det korrekt? :-)

Bedste hilsner

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12662
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

 

Har du set at opfind.nu har et forum du kan bruge til spørgsmål? en bruger har tidligere været i tvivl om sikkerheden ved brug af skemaet.

http://opfind.nu/forumtraad.aspx?id=88

 

Held og lykke

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Fra  towoo.dk Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg har haft kontakt til opfind.nu et par gange. De er oprettet af staten, for at give opfindsomme borgere, et sted hvor de kan få hjælp til at få gode ideer op af skuffen og ud i erhvervslivet.

Medarbejderne er ofte selv tidligere opfindere, med flere royalty-kontrakter og patenter på bagen. De kender til udfordringerne ved "kælder opfinderi", og er meget pragmatiske i deres tilgang.

Selv fik jeg hjælp til at klarlægge om min ide var patentværdi, så kontaktede dem også uden selv at have nogen rettigheder på ideen.  Havde fuld tilid til dem.

Hvis du vil snuse lidt mere til dem, udbyder du 2x gratis model-værkstedskursus, så kan du jo få et personligt indtryk af dem.

http://www.opfind.nu/nyheder-til-digest/opfinderraadgivningen-afholder-vaerkstedskurser.aspx

Lykke til

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja de er ok, men de må ikke yde patentrådgivning, da de så vil underbyde private firmaer på statens regning.

Se mere om patenter på www.eneret.dk

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)