Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

moneybookers

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kjellerup
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har lige installeret moneybookers på webshoppen og har nu lavet et prøvekøb. Jeg var af den opfattelse at når kunde skal til at betale for produktet så vil der åbne et vindue/side hvor du taster dit kortnummer ind osv. Men sådan gik det ikke. Jeg fik bare til sidst bekræftet mit køb og at jeg nu skulle overføre beløbet til moneybookers.

Er det sådan det fungere?? Hvis ja forstår jeg ikke hvorfor man skal vælge hvilken type betalingskort man vil betale med osv.

mvh
Michael

Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, jeg ved ikke hvordan MB virker til webshops, men du kan få min erfaring med MB.

Jeg bruger MB til at withdrawe og depositte til mine pokerkonti.

For at skulle kunne betale med MB, som er en online bank, skal der først være penge på din konto.

Dem kan du indsætte med et betalingskort.

Når du så indbetaler eller udbetaler til klienten, sender den dig videre til MBs side, hvor du skal indtaste dit password.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være oprettet som merchant hos Moneybookers. Så kan du modtage betalinger med kreditkort.

/Kjeld

Fra Kjellerup
Tilmeldt 28. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er oprettet som merchant, men jeg syntes at det virker mere som Ketelsen beskriver. Altså når mine kunder gennemføre et køb så opretter de først en bruger på MB som de så bagefter skal overfører penge til.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

moneybookers er i mine øjne noget skrammel, det kan integreres i en webshop og være flot, og de påstår de kan modtage dankort, hvilket de ikke kan, et andet problem jeg ser med moneybookers er at beløbet bliver hævet med det samme. jeg har med gjort gode erfarringer med ewire som er dansk og kan modtage dankort.. :)

Du burde kunne få et betalings vindue frem på din shop med moneybookers, det er forskelligt fra shopsystem til shopsystem hvordan det lige skal sættes op.. 

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)