Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afmelding af Amino Plus?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Nu bliver jeg nok ikke særlig populær, når jeg ønsker at afmelde mig Amino Plus igen.
Jeg købte det i anledning af AminoTastic, for at få en billet til showet. Cool event, det må jeg sige!

Men jeg har desværre ikke nok indtjening endnu til, at kunne have et løbende AminoPlus medlemskab. Derfor søger jeg en måde af afmelde det på igen.

Der står i mailen når man har tilmeldt sig, at afmelding igen sker under "Ret profil". Men under dette punkt kan jeg ikke lige finde ud af, hvor jeg kan afmelde mig det - ud over "Mine abonnementer" - som er helt tomme?

Håber en eller anden kan hjælpe mig, så der ikke bliver trukket yderligere på mit kort næste gang, selvom jeg ellers godt ville fortsætte det.

Tak

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Under Ret profil skal du lige klikke på fanebladet "Mine abonnementer"

På den sider, der fremkommer nu, kan du opsige dit Amino PLUS.

Håber det hjælper.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niki,

Prøv at skriv til support@amino.dk og fortæl dem, at du ønsker at opsige dit Plus. Så vil de nok være behjælpelige. Jeg mener ikke der er en funktion hvor du selv kan.

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Hej,

Under Ret profil skal du lige klikke på fanebladet "Mine abonnementer"

På den sider, der fremkommer nu, kan du opsige dit Amino PLUS.

Håber det hjælper.

Dbh. John

I guder, tak for rettelsen John :o) Jeg var også lige inde og kigge og du har selvfølgelig ret.

Jeg må have tænkt på, når man vil have slettet sin profil helt.

Beklager mit sludder!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Niki:
Der står i mailen når man har tilmeldt sig, at afmelding igen sker under "Ret profil". Men under dette punkt kan jeg ikke lige finde ud af, hvor jeg kan afmelde mig det - ud over "Mine abonnementer" - som er helt tomme?

Jeg kan se, at du ikke har noget Amino Plus-ikon på dit brugernavn.

Du har måske købt dit abonnement uden at være logget ind. I så fald har du fået en mail (ved siden af din billet), hvor der står, hvordan du knytter dit Amino Plus til dit brugernavn. Følg vejledningen i denne mail. Du får hermed knyttet dine 30 dage på din brugerkonto - og samtidig dukker abonnementet op inde under "Mine abonnementer", så du har mulighed for at opsige.

Fra København S
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Men under dette punkt, er det helt blankt?
Jeg har ikke selv været inde og afmelde mig, og da jeg tilmeldte mig, var det gennem et link i en email jeg fik fra Amino. Altså ikke via, at jeg var logget ind på Amino og bestilte den vej igennem.

Så frygter lidt at der er sket en fejl, og mit kort står registreret i systemet et sted, uden at være tilknyttet min bruger her?

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk heller ikke nogen aktive abbonementer - jeg kan bare se bilag for min aminotastic billet samt hente billetten?

Der er da et plus-ikon på min profil..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

Jeg har faktisk heller ikke nogen aktive abbonementer - jeg kan bare se bilag for min aminotastic billet samt hente billetten?

Der er da et plus-ikon på min profil..

Mattias - du har haft Plus i forvejen, da du købte billetten. Dit Plus-abonnement stammer fra før vi indførte automatiske trækninger.

Fra København S
Tilmeldt 4. Dec 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Oh.. Jeg fandt "fejlen"..

Jeg har åbenbart to brugere herinde. Den anden bruger, er den som var tilmeldt Plus. Dooh.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt samme problem. Jeg kan ikke opsige mit plus annonement under "Mine abonnementer" da der bare ligger nogle .pdf fakturaer.

Og som i kan se, så er jeg plus, hvilket fremgår af den avatar der er under mit profilbillede!

 

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)