Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på smykke-webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa.

synes lige det kunne være super vis i havde lyst til at komme med noget ris og ros til min webshop

www.nicolepiperdesigns.com

På forhånd tak

Mvh Nicole Piper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshop den ser yderste troværdig ud

husk lav man godkender handels betingelserne på din side ved køb hos dig et klik eller skriver ved klikke videre køb godkender du vores betingelser det giver en høj troværdighed. 

husk lidt tekst forsiden vis ønsker høj placering på google

Gennemsnit er de 10 ord tekst i produkt beskrivelser skriv et eller andet en god kæreste ring lig en lille bitte historie i hver ring 

Desuden kan du blogger på siden og skabe en interne links struktur på siden hver gang et kerne ord nævnes linker du til den side der omhandler dette emme den side starter med h1 om dette kerne ord

husk udnyt google viser op til 67 tegn og lav hver titlen unik .

overskrifter husk brug h1 på hver side i overskriften under overskrifter på lange sider h2 , h3 h4 siger hvilken ting der er vigtigt på siden og det skaber overskuelighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NicolePiper,

Godt at du spørger om kritik! Jeg har desværre ikke særlig meget tid lige nu, så jeg vil bare tage det overordnet jeg støder på:

- Pas på med mørke designs; det er nemt at miste overblik

- Er det kun B2B ? Hvis ikke kan jeg ikke se nogen grund til at der bliver vist varerumrer på kategori-niveau

- Få dig nogle andre knapper. Lyseråd skrift på en lyserød baggrund er ikke optimalt

- Hold dig til dansk, hvis webshoppen henvender sig til danske kunder

- Personligt hælder jeg mere til at man viser flere produkter ved siden af hinanden og udelader teksten på kategoriniveau. På den måde kan man se mange flere produkter på en gang.

- For mig skiller indkøbskurven sig ikke nok ud. Den flyder ligesom sammen med resten af indholdet.

Held og lykke med shoppen ;-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

pæn side. Jeg synes dog der godt må komme mere på forsiden da den virker lidt "kedelig". Der kunne godt komme nogle flere varer på eller bannere osv. 

Kurven ville jeg måske have rygget helt op i headeren i højre side så du også får en lidt bredere indholdsside. 

"læg i kurv" knapperne kunne måske farves i en anden farve så siden ikke kun er sort/pink

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicole,

Synes dit øverste banner virker lidt grumset.. kunne være fedt hvis det sagde BANG i øjnene når man klikkede ind på siden.

Overvej om det store billede midt på din side er nødvendigt. Det fortæller ikke så meget om siden, men skjuler til gengæld de produkter du har lige nedenunder.. Få nogle produkter skudt i hovedet på kunderne.

Synes også du skal gøre din indkøbskurv mere synlig. Den falder for meget ind i det pink/sorte design du har kørende. Det ville være nedtur hvis kunden aldrig fandt kurven.

På dine varelister har du "foto" + "beskrivelse" + "Pris" + "køb" stående over de felter hvor der sjovt nok er foto, beskrivelse, pris og købsknap. Synes det er lidt dobbeltkonfekt, og unødigt forstyrrende for øjnene. Den sorte farve gør ligeledes at det hele glider lidt sammen.  

Synes du skal ændre din købsnkap - den skal nok ikke være hverken pink eller sort.. Den skal gerne skille sig ud (og der skal ikke stå "køb" på den :-) )

Som tidligere nævnt, så hold dig til dansk. Du har engelske flere steder..

Du har en Dandomainshop og der er masser af muligheder for at lave unikke sidetitler og beskrivelser. Husk at de skal være unikke for hver eneste side du har. Eks vil du sikkert gerne findes på google hvis folk søger på "smykker" - Derfor skal din sidetittel også have noget med smykker at gøre.

Det var lidt hvad jeg umiddelbart noterede mig Smile

 

Fra Billum
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

NicolePiper designs:

hejsa.

synes lige det kunne være super vis i havde lyst til at komme med noget ris og ros til min webshop

www.nicolepiperdesigns.com

På forhånd tak

Mvh Nicole Piper

Super flot side, tillykke med den.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicole,

Jeg er ked af at måtte sige det men designet fungere ikke hos mig. 

Logo
Det er fint nok du prøver, at være anderledes så folket husker dig. Men det er bare ikke kønt i mine øjne, det er alt for trash agtigt som hellere ikke passer ind i resten af dsignet.

design
Ved i piger elsker sort/pink sammen, og det kan også sagtens fungere rigtig godt sammen, men der mangler noget finish på det hele. vil gerne have en afspærring mellem menu og indhold, for lige nu virker alt bare somom det er kastet ind sammen.

skrifttype
Du har flere forskellige skrifttyper samt størrelser, hvilket ihvertfald er forvirrende for mig. Hold dig til nogen mere afdæmpet, og få lidt styr på størrelsen på diverse elementer.

menu
ikke så meget at komme efter her, og det kan også være utrolig svært at få lavet den helt rigtige menu, men synes du skulle fjerne din understregning og gøre det aktive link anderledes så kunden kan se hvor de præcis her. 

Alt dette kritik har INTET, at gøre noget med dit projekt for du skal ikke holde dig tilbage. Men håber du bare vil tænke lidt over det jeg har skrevet.

......

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første jeg tænkte på hvordan man  kan betale? - tager i dankort eller hvordan?

Ellers så sys jeg måske du burde fjerne dit billede fra forsiden og bare have en "om mig" side hvor dit billede kan være på...

En anden tanke...er der virkelig folk der købet smykker til over 3,000 på nettet?

Den er sq farlig med post DK ;)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke så meget forstand på design, bruger venlighed o.l. men vil bare sige, at jeg syntes dine smykker er fantastiske og jeg føler, at jeg omgående kommer ind i en helt anden verden, når jeg går ind på din side!

Historien bag er virkelig stærk og i mine øjne som kunde (29 årig pige der ejer 50+ halskæderWink), gør den smykkerne endnu mere specielle og giver dem mere betydning. Jeg vil desværre aldrig få råd til at handle ved dig men stor ros skal du have alligevel!

Hilsen Janne

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nicole.

Jeg kan godt lide det sort og pink selvom jeg godt kan lide lyse sider normalt. Jeg er enige i flere ting de andre skriver og vil supplere med baggrund eller lign til din indkøbskurv.
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)