Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Isxperia, nyt i DK med super produkter.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ Kent

Jeg tænker lidt på ''Chancen er der nu'' eller '' Start før masserne høre om det'' Hvilket må betyde det er for sent senere.

Skal man bruge tid på login mister man mange kunder og det kan da ikke være en god forretning. Hvorfor skal et produkt være hemmelig ?

Stor fremgang i USA er ikke = Kanon i Europa.   

Fra Høng
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld.

Nej du har helt ret, det er ikke en selvfølge at det skal gå godt i Eu selv om det går godt i Us, men jeg er selv snakket med direktøren og om ders mål her over :-), og så er min upline i næsten daglig kontakt med ham. Det jeg mente med at login er hvis du skal kunne se alle pdf filer osv., hvis du bare skal handle gør folk det direkte fra din webshop (link). Du kan se på webside og læse om produkterne uden at være "lokket ind" så ikke noget hemmeligt der, det er ikke alle produkter der er tilgænglig i Eu endnu og nogle bliver det aldrig. Produkterne sendes fra laget i holland til Eu og laget er klar og igang.

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Men du mangler stadig at svare på Anders' kommentarer. Vi så det samme tidligere, at når der kommer den slags spørgsmål så bliver de ignoreret af folk der er gået igang med nye firmaer.

Du mangler stadig at svare på dit eget forbrug af produkterne, når du laver et indlæg med SUPER PRODUKTER, så overrasker det mig at du ikke forklare hvorfor.

Når det nu klarer sig så fantastisk i USA, hvorledes kommer denne bedømmelse så? Ligger der noget på nettet med ros fra eksterne kilder?

Dbh. Martin

Fra Høng
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det er rigtigt, men som jeg skrev er jeg ikke her så tit og hvis spørgsmål ikke kan vente må i gerne ring til mig eller min upline. Hvis du havde prøvet at bestille lige nu fra webside ville du se at du kun kan købe islift pt (land kode bestemmer hvad du kan købe), de næste 6 produkter bestilles på pdf fil, det er produkter er i gang med hensyn til godkendelse, resten af produkterne kan ikke bestilles i dk/eu før de er sendt til behandling også. Med hendsyn til produkterne kan du google det?? OPC+ osv..  Jeg prøver at følge med her inden med svar:-).  Husk nu det er lige startet i Eu aug. så der er en masse der stadig skal gøres, lige som det i selv arbejder med også startede fra ingen ting da de gik i gang. :-).

Hilsen Kent

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Isxperia:

Det er rigtigt, men som jeg skrev er jeg ikke her så tit og hvis spørgsmål ikke kan vente må i gerne ring til mig eller min upline. Hvis du havde prøvet at bestille lige nu fra webside ville du se at du kun kan købe islift pt (land kode bestemmer hvad du kan købe), de næste 6 produkter bestilles på pdf fil, det er produkter er i gang med hensyn til godkendelse, resten af produkterne kan ikke bestilles i dk/eu før de er sendt til behandling også. Med hendsyn til produkterne kan du google det?? OPC+ osv..  Jeg prøver at følge med her inden med svar:-).  Husk nu det er lige startet i Eu aug. så der er en masse der stadig skal gøres, lige som det i selv arbejder med også startede fra ingen ting da de gik i gang. :-).

Hilsen Kent

Du får en stjerne af mig. Fint nok at du ikke er så meget på, men det giver for fanden da ingen mening at du så ikke svarer på spørgsmålene når du er på. Det her er spørgsmål du har fået til et indlæg. Hvis du ikke VIL eller ikke KAN svarer så sig det dog istedet for at komme med politikertalen. De forskellige spørgsmål er jo relevante for dit indlæg, så det ville da være skørt hvis vi alle skulle ringe til dig come on...

Ja alle starter fra bunden det er klart, men nu er der et hav af spændende firmaer i DK allerede, hvor der er styr på sagerne. Og det er da nok også derfor at der stilles den store mængde spørgsmålstegn.

Men det er lidt spild af tid at fortsætte, du svarer ikke med andet end at man kan google istedet for at smide nogle relevante og interessante links.

/Martin

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Isxperia:
er ikke alle produkter der er tilgænglig i Eu endnu og nogle bliver det aldrig.

Så må man jo være så seriøs ikke at have en blanding af produkter. Der skal som minimum være en europa side hvor kun disse vare som er lovlige fremgår.

Der var en lang debat om Worldventures på Amino og Isxperia's rejsedel minder meget. Uden vi behøver at tage en lang snak, så er hotel ophold i Sydafrika ikke salgsbar uden en flyrejse derhen. Danskerne vil have færdig pakker, så snart vi er ud over køre afstand.

Isxperia:
Du kan se på webside og læse om produkterne uden at være "lokket ind" så ikke noget hemmeligt

Hvorfor popper der så en boks op som skriver du skal login. ?????

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)