Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valget2011 - Nu går det galt

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Norbøll:
Det er præcis denne type mennesker som størstedelen af vælgerne er.
Og når Johanne Schmidt Nielsen så står på TV og siger til Anders Samuelsen, at hun hellere vil satse på social velfærd end på konkurrenceevnen i erhvervslivet, så sidder der mere end 65% af vælgerne og klapper i deres hænder.

Hej Jesper - godt valg i dag.

Jeg tror at problemet kort fortalt er at vi mennesker efterhånden deler alting op i enten/eller.

De seneste 10 år har vi haft enten, og ikke noget eller - det er der givetvis en masse mennesker der reagerer på.

Før 2001 var der en større udstrækning af samarbejde mellem politikerne, og man hørte endda borgerne ind imellem. Der er blevet meget længere mellem samarbejdet, og borgerne skal bare rette ind. (Selv når en tømrer får 20 dages betinget fængsel for at gå med stanley kniv til arbejdsformål.)

(Nogle) Folk føler at det der foregår er uretfærdigt, fordi de ikke bliver hørt, og fordi nogle får mere end andre. F. eks. kan det være svært at se hvorfor en virksomhed skal betale 20% skat, når alle andre skal betale 45%.

Jeg tror vi alle ville være klart bedre tjent med at samarbejde, og prøve at forstå hinanden, i stedet for at gøre hinanden til fjender på grund af forskelle i vore synspunkter.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:

Jeg tror vi alle ville være klart bedre tjent med at samarbejde, og prøve at forstå hinanden, i stedet for at gøre hinanden til fjender på grund af forskelle i vore synspunkter.

Jeg giver en øl i lufthavnen hvis dit ideelle synspunkt, bliver udtrykt i dansk politik :-)

Sådan som jeg ser det, så lægger problemet først og fremmest at de fleste vælgere ikke gider at sætte sig ordenligt ind i alle partiernes synspunkter, argumenter - og vigtigst af alt, dagens Danmark og udenlandsk politik.

Godt valg til jer alle !

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
Jeg syntes det er skræmmende uden at kunne komme med mere passende ord, som så i stedet også vil indeholde en masse bandeord. Det er SÅ ærgeligt at dansk erhvervsliv ikke har fået mere taletid i medierne end det har i denne valgkamp.

Erhvervslivet kunne ganske enkelt have købt sig til mere taletid via medierne, så lige på det område mener jeg selv de har fejlet hvis ikke de mener de er blevet hørt.

Når det så er sagt så er jeg enig i dit indlæg og samtidig finder jeg, efter at have set DR og TV2, at det er ren skandale at TV2 får den sidste aften, det er en flok amatører der kører det show hos Tv2. Bare her til morgen på TV2 News kan de ikke huske navne og smasker rundt i det, ren skandale station.

Og der er ikke andet at gøre end at forberede en udflytning i fremtiden, for det er ikke sikkert tingene blivere bedre de næste mange år. Selv har jeg fundet et sted der er potentielt "rising star" og tager dertil i næste uge for at tage bestik at de faktiske forhold.

 

Køb ren argan olie her

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor begynder vi ikke at lave nogle gode El biler og satster stort på det.

Ikke små biler som en ellert men rigtige biler hvor der er plads til folk som en almindelig bil.

Man kunne nuppe de bedste ting fra Tesla sportsvognen.

Evt ombygge eksisterende biler til elbiler.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

LinkCentralen.dk:

Hvorfor begynder vi ikke at lave nogle gode El biler og satster stort på det.

Ikke små biler som en ellert men rigtige biler hvor der er plads til folk som en almindelig bil.

Man kunne nuppe de bedste ting fra Tesla sportsvognen.

Evt ombygge eksisterende biler til elbiler.

Jeg har heller ikke forstået at DK ikke har en eller anden form for produktion af transportmidler, da det med moderne fabrikker i dag kan være en god forretning og dele skal man ikke selv opfinde, man laver bare store samlebånd :)

Og så fri B&O i alle bilerne

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)