Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmark og helligdage?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor slår du ikke bare op på www.postdanmark.dk - der kan du finde alle de oplysninger, du skal bruge.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:

Hvorfor slår du ikke bare op på www.postdanmark.dk - der kan du finde alle de oplysninger, du skal bruge.

Du har vel ikke et direkte link hvor jeg kan læse om det?

Jeg har været derinde og søge på "helligdage" og flere andre ting men jeg kan ikke finde oplysningerne. Kan du finde noget?

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du brugte bare lidt tid og kreativitet kan du finde åbningstiderne for alle landets posthuse. Sværere er det altså ikke.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kirsten E:

Hvis du brugte bare lidt tid og kreativitet kan du finde åbningstiderne for alle landets posthuse. Sværere er det altså ikke.

Hej Kirsten

Jeg har været inde på kortet og finde flere posthuse hvor jeg rigtigt nok kan se åbningstiderne, men jeg synes ikke jeg kunne se hvilke helligdage der er.

Vil du ikke enten hjælpe mig med at svare på spørgsmålet hvis du kan, eller stoppe med at skrive mere. Jeg har spurgt om hjælp til at finde nogle oplysninger, men det eneste du gør er at blive ved med at fortælle at de kan findes, men ikke præcis hvor.

Det er muligt jeg er komplet idiot, men tag nu og hjælp idioten i stedet for at blive ved med at kommentere på det faktum at jeg ikke kan finde oplysningerne. Jeg ser frem til din hjælp hvis du altså selv kan finde oplysningerne.

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

Kirsten E:

Hvorfor slår du ikke bare op på www.postdanmark.dk - der kan du finde alle de oplysninger, du skal bruge.

Du har vel ikke et direkte link hvor jeg kan læse om det?

Jeg har været derinde og søge på "helligdage" og flere andre ting men jeg kan ikke finde oplysningerne. Kan du finde noget?

Du kan gå ind og finde oplysninger om posthuse (deres åbningstider osv) eller postkasser hvornår der bliver afhentet post.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tek-2518:

Thomas Frost:

Kirsten E:

Hvorfor slår du ikke bare op på www.postdanmark.dk - der kan du finde alle de oplysninger, du skal bruge.

Du har vel ikke et direkte link hvor jeg kan læse om det?

Jeg har været derinde og søge på "helligdage" og flere andre ting men jeg kan ikke finde oplysningerne. Kan du finde noget?

Du kan gå ind og finde oplysninger om posthuse (deres åbningstider osv) eller postkasser hvornår der bliver afhentet post.

Det er jo nærmest komisk det her Smile

Jeg skriver jo at jeg ikke kan finde det og at jeg har søgt og været inde på flere forskellige posthuse hvor jeg ikke kan se hvilke helligdage de har lukket og hvilke de eventuelt holder åbent på.

Hvis det er så nemt at finde de oplysninger jeg efterspørger er der så ikke en venlig sjæl der kunne tage et tilfældigt posthus i København og kopiere oplysningerne og indsætte dem her i tråden?.

Jeg ved efterhånden ikke om folk tager pis på mig eller jeg måske sidder og sover her sidst på dagen klokken 20.15 lokal tid, men jeg kan ikke forstå hvorfor I bliver ved med at fortælle at oplysningerne findes, men ikke præcis hvor, eller bare indsætter dem her i tråden.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager lige et eksempel. Hvor på nedenstående oversigt kan jeg se hvilke dage der holdes lukket, udover søndag hver uge?:

Posthus - SØERNE
Adresse: NØRREBROGADE 10
Postnr. / by: 2200 KØBENHAVN N
Telefon: 80207030

ÅbningstiderFraTil   
Mandag - Fredag 10:00 18:00
Lørdag 10:00 14:00
BEMÆRK
Posthuset holder lukket lørdag den 17. september for ind og udbetalinger pga. ombygning. Det er muligt at afhente og indlevere forsendelser samt købe frimærker.
DER KAN FORETAGES SAMTLIGE POSTALE YDELSER
BILLETnet
- Købe billetter
Western Union
- Ind- og udbetaling via Western Union.
Skal foretages hverdage inden kl. 18 og lørdage inden kl. 14 (vær dog opmærksom på posthusets/postbutikkens åbningstid).
Specielle forsendelser
- Indlevering af PP-forsendelser
- Indlevering af DM-forsendelser
- Indlevering af forsendelser til frankeringsservice
Varesortiment
- Kontorartikler
- Telekort
- Kort- og brevpapir
- Emballage
Frimærker
- Køb af frimærker

Køb online: http://www.stamps.postdanmark.dk/
Indlevering af postpakker
- Op til 20 kg
- Til udlandet

Med serviceydelserne:
- Forsigtig
- Volumen
- Rekommanderet
- Værdi
- Lørdagsomdelling
Indlevering af breve
- Alm. breve
- Postexpres
- Rekommanderet
- Værdi
Ind- og udbetalinger på et posthus
- Indbetaling af indbetalingskort
- Indbetaling til konti i Danske Bank
- Udbetaling fra konti i Danske Bank med hævemiddel
Præmieobligationer på et posthus
- Udbetaling af præmier på udtrukne præmieobligationer
- Indløsning af præmieobligationer som er udløbet
Post til afhentning
- Afhentning af anmeldte forsendelser
- Betaling af forsendelser med postopkrævning (kun i postbutikkens åbningstid)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 134
Fra  KnowledgeDesign Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Du kan regne med at alle helligdage har post Danmark lukket, nogle steder har de postkasser til små pakker(breve) hvor du kan komme af med dem, men bliver ikke videre sendt før det igen er hverdag. Håber det var et svar du kunne bruge Smile

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hvor svært kan det være: enten er der åbent eller også er der lukket. Så du kan se åbningstiderne, og derfra regne ud, hvornår der er lukket.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)