Selvfølgelig skal det lige ske i dag og udenfor Hotlines åbningstid, -så nu tyer jeg til jer... Her til aften har jeg modtaget 2 ordrer, som begge kommer ind i systemet dobbelt, dvs. de er totalt ens (pånær transaktions nr. til PBS). Kunderne har også modtaget 2 bekræftelser, så dem har jeg begge talt med (altså kunderne). De er meget bekymrede, da de kun har gennemført én bestilling og alt er gået fint uden problemer. De er begge 1. gangs internet handlende og det er da bare så træls, for jeg tror at tilliden til internettet har fået et lille knæk hos dem.. Det vil jeg gøre ALT for at rette op på igen (selvfølgelig). Nu spørger jeg så jer. Har I oplevet noget lignende og hvad kan der være sket ? Jeg har en Scannet shop og det kan jo være at jeg ikke er den eneste, som har haft problemer ??? Jeg har skrevet til Scannet, men deres Hotline lukkede kl. 16 pga. helligdagen, så jeg må vente med svar til i morgen. Håber at I kan hjælpe mig lidt med nogle gode og proffe svar... |
Dobbeltordrer - Hjælp
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Nu kender jeg ikke scannets løsning, men der er vel ikke noget at være bekymret for. Da du siger at PBS nummeret er forskelligt så går jeg udfra at de har betalt med dankort eller et andet kreditkort. Der kan du vel bare lade være med at godkende transaktionen, for det er såvidt jeg ved noget man manuelt skal gøre - altså butiksejeren skal selv bede om at hæve pengene? |
|
Mange første gangs internetbrugere, eller bare internet brugere der ikke er så vante til internettet har det med at dobbelt klikke på alt fordi det gør man jo i Windows når man skal åbne noget. Hvis de så har dobbelt klikket på din bekræft ordre knappe, kan der måske være sendt 2 ordre afsted, som naturligvis er identiske. Men det er et skud i tågen. |
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)