Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dobbeltordrer - Hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvfølgelig skal det lige ske i dag og udenfor Hotlines åbningstid, -så nu tyer jeg til jer...

 

Her til aften har jeg modtaget 2 ordrer, som begge kommer ind i systemet dobbelt, dvs. de er totalt ens (pånær transaktions nr. til PBS). Kunderne har også modtaget 2 bekræftelser, så dem har jeg begge talt med (altså kunderne). De er meget bekymrede, da de kun har gennemført én bestilling og alt er gået fint uden problemer. De er begge 1. gangs internet handlende og det er da bare så træls, for jeg tror at tilliden til internettet har fået et lille knæk hos dem.. Det vil jeg gøre ALT for at rette op på igen (selvfølgelig).

 

Nu spørger jeg så jer. Har I oplevet noget lignende og hvad kan der være sket ? Jeg har en Scannet shop og det kan jo være at jeg ikke er den eneste, som har haft problemer ??? Jeg har skrevet til Scannet, men deres Hotline lukkede kl. 16 pga. helligdagen, så jeg må vente med svar til i morgen.

 

Håber at I kan hjælpe mig lidt med nogle gode og proffe svar...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Nu kender jeg ikke scannets løsning, men der er vel ikke noget at være bekymret for. Da du siger at PBS nummeret er forskelligt så går jeg udfra at de har betalt med dankort eller et andet kreditkort. Der kan du vel bare lade være med at godkende transaktionen, for det er såvidt jeg ved noget man manuelt skal gøre - altså butiksejeren skal selv bede om at hæve pengene?



Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for dit svar Mikkel.. Du har ret i at jeg skal manuelt ekspedere ordren, -og selvfølgelig vil jeg kun lade den ene gå igennem, men det burde jo/vel ??  ikke kunne lade sig gøre at der havner 2 ordre på mit bord med 2 transaktions nr. til PBS, når kunden kun har gennemført én ordre ? Men det kan være at det er hos PBS at fejlen ligger og ikke i selve shopsystemet ?

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Uden at kende systemet, lyder det i mine ører som et dobbelt klik.

Mange første gangs internetbrugere, eller bare internet brugere der ikke er så vante til internettet har det med at dobbelt klikke på alt fordi det gør man jo i Windows når man skal åbne noget.

Hvis de så har dobbelt klikket på din bekræft ordre knappe, kan der måske være sendt 2 ordre afsted, som naturligvis er identiske.

Men det er et skud i tågen.
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Scannet har svaret (hurtigt og præcist) og det ser ud til at kunderne har trykket på Opdater og så laver den altså endnu en ordre.. Ja, der kan man se.. Det havde jeg jo ikke lige forudset at kunder kunne finde på  Men nu skriver jeg det på siden, så skulle den være løst.. Så nu ved I andre det også

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)