Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis administration for det offentlige?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du til at lave gratis administration for det offentlige? Altså at det offentlige kræver, at du skal producere oplysninger, fordi det offentlige har brug for det, og ikke fordi din virksomhed har brug for det (den officielle betegnelse er ”administrative byrder”).

Jeg er ved at lave en undersøgelse af den slags administration, hvor jeg vil undersøge, hvordan administrationen opleves af selvstændige, og hvordan det offentlige opleves i den forbindelse.

Jeg er nået til at afprøve spørgeskemaet, og du er meget velkommen til at deltage (der er dog et begrænset antal pladser i prøveundersøgelsen). Hvis du er interesseret i undersøgelsen eller vil deltage i afprøvningen, så gå ind på www.hm-survey.com. Du kan også tilmelde dig, så du får besked, når hovedundersøgelsen starter (her er plads til alle).

Undersøgelsens resultater vil blive formidlet, så de selvstændige og beslutningstagerne kan få glæde af resultaterne.

Du kan hjælpe med at gøre undersøgelsen så bred som mulig ved selv at deltage og ved at anbefale den til andre. Det kan ske fra www.hm-survey.com.

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)