Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sagsøgt for æreskrænkelse af en her på amino, kan nogle hjælpe videre?

Side 6 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er tit grov i munden :P Ikke noget jeg er ked af :)

Jeg vil med glæde hjælpe dig... Bare se på mine debatter de er fuldkommen skøre..

SO SUE ME!!

;-)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 17:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige sige at Martin bliver brugt som vidne i dette tilfælde og han vinder imod mig???!!!!!!!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

parterapeuten:

Jeg vil lige sige at Martin bliver brugt som vidne i dette tilfælde og han vinder imod mig???!!!!!!!



Jeg er ikke blevet indkaldt til noget, men det ville ikke undre mig om i ville spilde min tid med det pjat...

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 17:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej der er mange der spørger hvem personen er , desværre kan jeg ikke fortælle jer dette da vedkommende har sagsøgt mig den gang da han mente at jeg har brugt hans bruger navn, som er ikke en gang var rigtigt da det ord har indgået i en sætning som tilfældigvis var hans bruger navn.

mange tak til alle der sender mig private mails.

vedkommende har sagsøgt mig da vedkommende mener at jeg har hængt vedkommende ud foran andre med hans bruger navn, derfor kunne jeg godt bruge nogle cases hvor nogle af jer andre hænger en bestemt person ud og bruger det grove sprog. det kunne være at nogle "sviner" helle thorning eller andre til....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er 100 vis af tråde hvor folk bliver svinet til . Bare brug søgefunktionen og søg efter psykoptat, sindssyg , idiot etc.
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 17:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Sorry, men må altså indrømme at jeg nu har "tygget" mig igennem hele tråden og jeg fik altså dagens griner ud af det, situationen er næsten for langt ude til at man kan tage det alvorligt. Wink

...men blev også nysgerrig, er du blevet dømt eller ?

Best regards

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 17:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Jeg har selv haft en sag en gang.
Jeg skrev på nettet at en person var svindler og selvom personen havde siddet i fængsel for bedrageri og havde flere verserende sager, var min advokats vurdering, at jeg ville blive dømt for injurier, for det var flere år siden personen havde siddet inde og de andre sager var ikke afsluttede.
Så vi endte i et forlig, som jeg desværre ikke kan udtale mig om, da det var en del af forligte at ingen udtalte sig.

Sagen tog 2 år og kostede fra min side mere end 100.000 kr. i advokatsalær og så var sagen ikke engang kommet i retten, hvad der havde kostet yderligere 50.000 kr.

Så det er alvor kære venner.

De bedste hilsner

Martin

 

MArtin sødt og så vælger du at vinde mod mig?? Når jeg har både citeret i den indlæg at jeg ville ikke nævne vedkommendes navn men hans forum navn indgik i et samtale fordi at hans forum navn er ret almindelig hverdags navn når man bruger samtaler i den slags kontekster!

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 17:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Sorry, men må altså indrømme at jeg nu har "tygget" mig igennem hele tråden og jeg fik altså dagens griner ud af det, situationen er næsten for langt ude til at man kan tage det alvorligt. Wink

...men blev også nysgerrig, er du blevet dømt eller ?

Best regards

Hej jeg er blevet sagsøgt af hillerød ret, gennem længere forhandling er jeg blevet indkaldt til retten mødet og afklaring, men vedkommende er ikke til at rykke, selv om min advokat har tilbud ham en mindre forsognings beløb for ta lukke sagen. Vedkommende ønskede at fortsætte retten og ønskede hverken forlig eller forhandling, han har heller ikek sagt havd han vil have.

Men vi har en ide om hvordan han forventer at "tjenne" penge på denne sag .Og det er skidt at nogle menensker er sådan.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg er ikke blevet indkaldt til noget, men det ville ikke undre mig om i ville spilde min tid med det pjat...

En betalt flybillet til Europa er vel ikke at kimse af. Hvis du slå lige kunne få smidt nogle foredrag oven i - så er det næsten en god forretning.....

@ parterapeuten, Hvorfor ikke tage kontakt til vedkommende og gå din bodsgang. Der er kun 1 eller 2 vindere i sådan en sag -  det er advokaterne. Uagtet at du måske risikerer at skulle betale måske 20.000 kr. overstiger advokatomkostningerne dette flere gange, hvis sagen kommer for retten.

Jeg kan huske tråden, men ikke hvem du trådte over tæerne og sådan tror jeg det fleste har det i dag.

/Henrik

Side 6 ud af 8 (79 indlæg)