Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Something on the side.. og en ny idé!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk. Maj:

Hej Mikael! 

Er ikke helt med på, hvad du mener? Er det kommentarer til mit eksisterende site med min lille side-geschäft ?

Jeg har købt domænet, men til at starte med holder jeg det på blogspot.
Der er ikke så meget at skrive om. Har en facebookside, hvor jeg skriver.. og også en twitter.

Jeg må ikke udsende pressemedd. - der er nogle regler, der skal overholdes fra fødevarestyrelsens side når man har en fødevarevirksomhed under bagatelgrænsen.. - man må bl.a. ikke reklamere for den. :)

/Frk. Maj 

ja det er bloggen jeg mener det er bedste det er på eget domæne det giver meste i google , det er sværere at få højt på google vis ikke første ligger indholdet første eget domæne der vil opstå duplikat og google huske hvor det var i første om gang derved bedste at ligge det sted man slutte med det giver dig den lettest frem gang

videoer og andet på siden giver selvfølgelige også noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael! 

mange tak for dit svar og input (også dit første reply naturligvis).

Som sagt holder jeg fast i blogspot'en lidt endnu, og ligger heldigvis rigtig flot på google (nr. 1 :) ved direkte søgning, og 5-6-7 stykker, når man googler på enten mit navn, hjemmelavet pasta osv, men er selvfølgelig rigtig glad for dine input. 

Der kommer løbende lidt inspiration til kunderne - i form af opskrifter f.eks. - som naturligvis også kommer på facebooksiden (som jeg skal være lidt mere aktiv på).

Bedste hilsner
Frk. Maj 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk. Maj:

Hej Mikael! 

mange tak for dit svar og input (også dit første reply naturligvis).

Som sagt holder jeg fast i blogspot'en lidt endnu, og ligger heldigvis rigtig flot på google (nr. 1 :) ved direkte søgning, og 5-6-7 stykker, når man googler på enten mit navn, hjemmelavet pasta osv, men er selvfølgelig rigtig glad for dine input. 

Der kommer løbende lidt inspiration til kunderne - i form af opskrifter f.eks. - som naturligvis også kommer på facebooksiden (som jeg skal være lidt mere aktiv på).

Bedste hilsner
Frk. Maj 

Husk når du får eget domæne lave en 301 peg der viser det er ny side , dog tror jeg ikke lige dette kan lade sig gøre med en blog spot dog ved jeg ikke , det kan dog blive lidt svære et langt stykke tid indtil google finder ud ad dette er den nye side indholdet er på .

http://www.demib.dk/website-domaene-126.html 

Nu er det sket , men her google eget råd http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=51a309262e723981&hl=en

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak - held og lykke med din hobbyvirksomhed indtil du en dag indtager universet med dit pasta-"imperie"!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)