Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har gode Kontakter de vil dele ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Sep 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har nogle dejlige kontakter i polen Vietnam eller andre lande i EU måske.. som kan sælge tøj til høj kvalitet :) ?

Alle tilbud gælder :D!! og vis i har noget kunne det være dejligt vis i ikke bare skriver "jeg har" eller "jeg kan hjælpe" forid vi VIL have hjælpen med gerne bare skrive i kan hjælpe og send mig en besked herinde eller på min mail u.fadak@gmail.com.

Tak! og håber i kan hjælpe mig!

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Usama,

Vi er en virksomhed beliggende i Polen, som arbejder med virksomhedsudvikling i forskellige former - bl.a. via etablering af salgsprojekter i markeder som Polen, Rusland og Tyskland.

I praksis lejer du et team af sælgere fra os, som vi placerer i vores salgscenter i Polen eller andetsted afhængig af markedet.

Vi sørger for rekruttering, sproglige kompentencer på de enkelte markeder, samt den daglige ledelse og rapportering af salgsaktiviteter til dig.

Typisk arbejder vi med salesforce.com som CRM platform, Dun & Bradstreet til selektering af virksomheder og et særligt telemarketingsystem til at håndtere de mere krævende opgaver med stort aktivitetsniveau på udgående kolde kald.

Vi hører gerne fra dig, hvis vores services har din interesse.

Dania International
Lukasinskiego 110, p. 120
71-215 Szczecin
Polen

NIP: 851-31-08-043
Momsnummer: PL8513108043
REGON: 320787535

Telefon (PL): +48 781 348 000
Telefon (DK): +45 7027 2677 (hverdage 8:30 til 17:00)
Telefax (DK): +45 7027 3677

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)