Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøgende fra Amino

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 06:24
Hvor mange stjerner giver du? :
 

hej

 

Hvordan skal jeg tolke de mange besøgende der kommer fra Amino på mit site www.vedebech.dk  Hvis jeg en dag har lavet et par indlæg på Amino, kan jeg i de næste par dage se en stor stigning af besøgende fra Amino. Er det Aminoer de klikker sig ind på mit site via min signatur? Eller er det goggle der henviser via de tråde som jeg har lavet indlæg i? Måske begge dele?

 

Mvh  Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med 5. pladsen på "vielsesringe" :)
... jeg vil tro det er en kombination af de to du nævner.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tit overvejet om det billede folk bruger som profilbillede tæller med i ens statistik, det bliver jo loaded via ens eget site.

Vil det tælle som et hit i statistikken ( selvfølgelig ikke en besøgende, men noget må det vel tælle som ? )
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim

Hvis de kommer fra Amino, har de på en eller anden måde været inde på Amino, men du kan ikke se om de kom ind på Amino via google. Det kan næsten kun være via din signatur at de kommer.

Billeder i fx. signaturen bør på ingen måde tælle med i statistikkerne, og hvis de gør det er det en fejl. For de tekniske kan jeg sige at et Windows website vil gemme logfiler hvor man kan se hvert eneste billede der vises, men disse skal ikke tælles med i en besægsstatistik.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan se at der er rigtigt mange fra Amino der er inde på mine sider.

Jeg kigger ikke i serverens egne logfiler, men benytter Google Analytics. Så jo... hvis ens indlæg bliver set så er der tit nogle der klikker på links i sig. for at se hvad man laver ;)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har det på samme måde, men jeg tror at Martin har ret og det er signatur billedet, da jeg kan se at sidevisninger ikke følger med besøgstallet og det kan tyde på at visningen af signatur bliver tydet som "besøg".
Vi har desuden livechat på vores hjemmeside som også generer statistik, og der er det ikke mange af de besøg som statistikken melder som bliver registreret.

Så jeg er enig med Martin at den store stigning kommer fra signatur billedet.

Mvh

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er en af dem der klikker lystigt på interessante signaturer her på Amino.............og det er absolut blevet til et par stykker, heriblandt også dit. Hen ad vejen er der blevet tilføjet nogle stykker til min favoritliste. Om trafikken kommer andre steder fra, har jeg ingen anelse om, men jeg tror at vi Aminobrugerer giver en del til hinanden
Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg modtager faktisk også en del trafik fra Amino, men igen jeg checker faktisk også selv folks sites og som der bliver skrevet finder jeg meget interessant og har også handlet en del på "jeres" sites.



 



Fra Kolding
Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej med jer.

 

Der jo dejligt at vores signatur har en effekt. Jeg ret overbevist om, at den traffik som Amino skaber på mit site er medvirkende til, at sitet kommer højere op på goggle.

 

Mvh Kim

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
I min statistik kan jeg se forskel på om det blot er mit billede der er loadet eller om det er et hit fra amino, der er pænt mange af begge slags, men selvfølgelig flest hvor blot billedet er hentet ind til min signatur på amino.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)