Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søgemaskineoptimerig...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen i forummet, der har lidt overblik over, hvad man årligt skal forvente at anvende på optimering og vedligehold i søgemaskinerne, hvis man køber sig til det.


Jeg er ved at lægge budget, og har valgt at budgettere med udgifter til dette...

 

Håber nogen kan hjælpe mig....

 

På forhånd tak...

 

Mads

 

PS.: Jeg mangler en god anbefaling af et godt, billigt og tillidsfuldt webbureau, der kan tilrette et udenlandsk auktionsprogram til mit og dermed også danske forhold.

 
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle nogen kende til et dansk auktionssystem, der allerede er opbygget, men til salg, hører jeg også frygtelig gerne herom.....


Mvh.

 

Mads

 
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Vi kan hjælpe dig med  udenlandsk auktionsprogram / SEO send en email til mig på leo@xgn.dk

mvh

Leo :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det er faktisk lige så umuligt at svare på, som hvis du spurgte, hvad et hus koster (uden at fortælle størrelsen, antal etager, materialevalg etc.).

En ordentlig løsning er altid unikt kalkuleret i forhold til din hjemmeside, dine søgeord og søgesætninger og de geografiske krav til synlighed. Der findes ikke hyldevarer inden for SEO - i hvert fald ikke nogen, der virker.

Uanset hvad: Gør dig selv den tjeneste at beskrive, hvad du vil - hvornår - hvor - hvilke søgeord. Og selvfølgelig på hvilken platform, for meget ofte er en stor del af en SEO'ers arbejde ikke at kæmpe mod dine konkurrenter - men mod dit webbureau ;-)

Held og lykke med projektet!

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg nu godt svare på.. Det koster penge Stick out tongue

Spøg til side. Rosenstand har helt ret. Prisen er afhængig af rigtig mange faktorer, så man kan ikke sige noget om hvad SEO koster, uden at vide helt præcist (eller i hvert fald nogenlunde), hvad opgaven går ud på.

Jeg er også ved at lave budget, er der nogen der kan fortælle mig hvad en bil koster?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

Jeg er også ved at lave budget, er der nogen der kan fortælle mig hvad en bil koster?

Ja - du skal regne med minimum 500.000 kr. for en rigtig bil, hvis du køber den på gule plader.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
gule plader... det er da kun håndværkere der kører varevogn? :-)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:
gule plader... det er da kun håndværkere der kører varevogn? :-)

Jep! SEO-håndværkere f.eks. Eller folk med et liv uden børn. Jeg var bare for nærig til at betale de 1,1 millioner, min bil koster på hvide plader - og så slipper jeg for at skulle køre rundt med svigermekanikken på bagsædet.

Undskyld emneskiftet - jeg håber, at trådstarter finder en god model til at beskrive ønsker, mål og midler. Jo bedre det gøres - jo mere præcist tilbud og arbejde får du.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

13-04-2005

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin van de Belt:

13-04-2005

Er det en dato - eller hvad?

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)