Normalt er f.eks. forplejning og fortæring (som de skriver i loven) ikke omfattet af de obligatoriske 14 dages fortrydelsesret, men hvordan det er, når det er når det er et depositum det drejer sig bør I nok lige vende med nogen, der har forstand på det. Hvad er platformen? |
Betalingssystem
I denne situation betaler man for at reservere et bord. I princippet det samme som at bestille et sæde i biografen og så tage et bæger popkorn med ind. Mvh Peder |
Ja ideen er det er rent og skær depositum sådan at 50 personer ikke booker sig ind i restauranten og så ikke dukker op. Det ville medføre en del tab for vores klient. Det med at siden hvor der skal betales depositum på kun eksisterer i X tid kan overses. Medmindre kunden virkelig gerne vil betale mere end han skal :-) Der skal dog være et bestemt beløb derpå som bestemmes af vores klient. Faktura osv. (regning) får kunden så snart han dukker op i restauranten eller han kan få den automatisk via email. Hvis vedkommende så ikke dukker op vil vores klient sende den manuelt til personen hvis han ønsker dette. Er kun i meget få tilfælde dette vil ske. Men i er med på ideen ellers? |
Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com