Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway, webhotel og osCommers?

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære cpufan!

 

Takker for uddybningen og du må gerne komme med fakta oplysninger i denne tråd. Dem der ikke har lyst til at læse dem...........er velkommen til at zappe vidre  Der kunne jo også være andre Aminoer, i samme situation som mig og så er det da en fordel at alle relevante oplysninger ligger i en tråd og er direkte sammenlignlige, ik''?

 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Findes der flere alternativer, der kan opfylde mine ønsker og behov eller er det hvad jeg har at vælge imellem?
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er et hav af webhoteller, der kan udfylde dit behov.
Det med betalingsgateway kan du næsten implementere hos alle.

Dog er det en fordel at du vælger et webhotel der har erfaring med betalingsgateways,
så de kan håndtere de problemer hurtigt, som der kan opstå.

I dit tilfælde vil jeg se efter et webhotel, der også tilbyder tlf-support,

I hvilket leje ligger dit budget pr md til driften?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil anbefale en god gammel stabil webhost, nemlig www.wannafind.dk deres eget shopsystem er bygget på oscommerce, hvorved man må formode at alle deres servere er køreklar til at kunne bruge oscommerce. Derudover har de egen betalingsgateway så man kan få det hele samlet et sted.

De gang jeg har snakket med deres support de sidste par år, har de været teknisk dygtige, hurtige, venlige og altid glade.
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære cpufan (hvad er det egentlig lige du er fan af? )

 

Tak for dit svar...............jeg tror at du har ret i at jeg skal vælge en der har prøvet det før og som er vandt til at løse den specifikke slags problemer!

Og mht. tlf. support, så er det da helt klart en af de ting jeg har manglet allermest, i den tid jeg har haft min butik.........så det er absolut også en vigtig detalje for mig at fokuserer på.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Martin!

 

Tak for dit svar. Jeg har lige luret lidt på Wannafind''s sider og vil straks tage kontakt til dem. At de kan klare det hele på en gang, lyder jo som en for mig meget fornuftig ting...........
Du skriver at du har talt med deres support flere gange og giver udtryk for stor tilfredshed...............bruger du dem selv?

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pia,

 

Wannafind har en PERFEKT betalingsgateway, men deres hosting er simpelthen for ringe, den er på niveau med one.com / 10web etc.

 

Utrolig ustabil! Taler af dårlige erfaringer...

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har været personlig kunde hos dem flere gange, vi har haft mange kunder igennem tiden der har været hostet hos dem, også meget store sider med meget trafik.

Søger man gennerelt på google og andre steder får wannafind utrolig god omtale.

 

At sammenligne dem med one.com og lign. giver i mine øjne ingen mening overhovedet, for det første satses der slet ikke på samme målgruppe, priserne er anderledes, supporten er anderledes, specifikationerne er anderledes etc.

De har dog et datterselskab hvor de tilbyder billig hosting uden telefonsupport som hedder www.unoeuro.com

 

Men når en virksomhed når en hvis størrelse med xxxxxx kunder vil der altid være nogle der oplever nedetid, er utilfredse eller lign. Men jeg synes det er sjældent man hører nogle kritisere wannafind.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-04-2007 13:24:32 Forfatter: STEENBECK


Hej Pia,


Wannafind har en PERFEKT betalingsgateway, men deres hosting er simpelthen for ringe, den er på niveau med one.com / 10web etc.


Utrolig ustabil! Taler af dårlige erfaringer...




Kære Christoffer!

 

Åååååh..............jamen det er jo netop det jeg ikke vil have............dårlig oppetid  Jeg vil have min butik et sted, der er så tæt på det perfekte og så langt fra det jeg har prøvet som muligt.
Tak for dit svar.............men ligepludselig kommer jeg så i tanke om, at du er en af dem der har sendt mig et tilbud om hosting (udenom tråden her) og så tænker jeg "hmmm er det helt rent trav?"


Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Men jeg synes det er sjældent man hører nogle kritisere wannafind.

 

Så hørte du fra den første ;-))

 

Det med at de får xxxxxx antal kunder og derfor oplever nedetid? Sådan burde det jo nemlig ikke være, så skal de vel igang med at finde nye løsninger, eller købe flere servere - istedet for at fylde op på de nuværende, da - som du selv siger - er et andet produkt til en anden pris!

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)