Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway, webhotel og osCommers?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pia

Jeg tør godt anbefale dig dandomain, de er formentlige nogle af de bedste der findes, og de har det hele samt god support og hjælper gerne.

 

De er virkelige proffesionnelle folk.

 

tag et kig på www.dandomain.dk

 

Har selv fået flyttet en server fra TDC hosting til dandomain og vi er helt og aldeles tilfredse med dem.

 

 

Med venlig hilsen Bjarne

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Christoffer - Du er skam ikke den første, jeg har hørt flere negative om wannafind, ligesom jeg har hørt negative om alle andre selskaber jeg kender.

At tro man kan få en hostingløsning med 100% oppetid er dumt, det sker at hardware går dødt, at et kabel bliver gravet over etc. nedetid vil man altid opleve, spørgsmålet er bare hvor meget det er. De fleste danske hosts der kører med normale priser har en oppetid på over 95% ( af dem jeg kender til)

Men en god ide er altid at tage en søgning på google groups op hostingfirmaet, og så vælge et firma der har en hvis størrelse der har fået omtale på nettet, det giver som regel et godt billede af hvordan fordelingen af utilfredse og tilfredse kunder er.

 


 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Åååååh..............jamen det er jo netop det jeg ikke vil have............dårlig oppetid  Jeg vil have min butik et sted, der er så tæt på det perfekte og så langt fra det jeg har prøvet som muligt.
Tak for dit svar.............men ligepludselig kommer jeg så i tanke om, at du er en af dem der har sendt mig et tilbud om hosting (udenom tråden her) og så tænker jeg "hmmm er det helt rent trav?"

 

Det webhotel jeg ville tilbyde dig, var ikke noget jeg ville tjene på, så det skal du ikke tro. Jeg ville blot hjælpe dig med at opsætte din butik på et nyt webhotel, med samme design.

Står der vist også i pm''en et sted :-)

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer - Du er skam ikke den første, jeg har hørt flere negative om wannafind, ligesom jeg har hørt negative om alle andre selskaber jeg kender.

At tro man kan få en hostingløsning med 100% oppetid er dumt, det sker at hardware går dødt, at et kabel bliver gravet over etc. nedetid vil man altid opleve, spørgsmålet er bare hvor meget det er. De fleste danske hosts der kører med normale priser har en oppetid på over 95% ( af dem jeg kender til)

Men en god ide er altid at tage en søgning på google groups op hostingfirmaet, og så vælge et firma der har en hvis størrelse der har fået omtale på nettet, det giver som regel et godt billede af hvordan fordelingen af utilfredse og tilfredse kunder er.



Du har ret Martin, jeg har vist bare været lidt uheldig :-)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer - det skal jeg ikke kunne sige, men jeg har ihvertfald kun gode erfaringer.

Jeg ville passe på med at vælge en mindre hostingudbyder, det er måske imod iværksætterånden, men problemet er ofte at deres support er SUPER i starten, hvor udvikleren kan sidde og besvare supporten, men når man op og får mange kunder, bliver man nød til at ændre strategi og hvad så, hvad sker der med ens service, overlever hostingudbyderen etc.

Derfor kan jeg kun anbefale at man vælger et af de store firmaer der har været på markedet mange år, og har oplevet både op og nedture.

Derudover har jeg også hørt meget godt om dandomain som blev nævnt Bjarne, har dog aldrig været hosting kunde hos dem personligt.


Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Bjarne!

 

Tak for dit svar...............har hørt om Dandomain før, bla. her på Amino. Vil tjekke dem ud og tager dem med i mine overvejelser

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-04-2007 13:45:57 Forfatter: Martin Tygsen
Jeg ville passe på med at vælge en mindre hostingudbyder, det er måske imod iværksætterånden, men problemet er ofte at deres support er SUPER i starten, hvor udvikleren kan sidde og besvare supporten, men når man op og får mange kunder, bliver man nød til at ændre strategi og hvad så, hvad sker der med ens service, overlever hostingudbyderen etc.

Derfor kan jeg kun anbefale at man vælger et af de store firmaer der har været på markedet mange år, og har oplevet både op og nedture.

Derudover har jeg også hørt meget godt om dandomain som blev nævnt Bjarne, har dog aldrig været hosting kunde hos dem personligt.


Kære Martin!

 

Problematikken omkring serviceforringelse, har jeg oplevet i flere sammenhænge. Bla. derfor vil jeg gerne sikre mig god og hurtig service hele vejen igennem!

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Har sendt dig en PM. :-)

 

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Kim - Må vi andre ikke få at vide hvem du anbefaler? Der sidder mange brugere herinde der benytter sig af oscommerce, så informationen kunne være nyttig for mange.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)