Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway, webhotel og osCommers?

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
ok

jeg var lidt for hurtig !

sorry !! Vi bruger quickpay som betalingsgateway, og det har vi gode erfaringer med

god weekend

:-)

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-04-2007 20:39:27 Forfatter: Martin Tygsen Kim - Må vi andre ikke få at vide hvem du anbefaler? Der sidder mange brugere herinde der benytter sig af oscommerce, så informationen kunne være nyttig for mange.

Kære Martin!

Så hvidt jeg kan læse .........ham selv???? Men er ikke helt sikker

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-04-2007 20:51:31 Forfatter: Nicolai Lønne

Dato: 13-04-2007 20:22:02 Forfatter: Kim Malmberg

Hej


Har sendt dig en PM. :-)



Jeg får pludselig lyst til at linke til: http://www.amino.dk/view.asp?topicID=13906
Undskyld off topic...



Kære Nicolai!

Du har ret............dit indlæg var off topic og resulterer nu i dette svar, som alle der abonnerer på tråden så liiiiiiige skal igennem.



Derfor: Vær så venlig at holde den debat, i den dertil oprettede tråd - hvor den hører hjemme. Tak



Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det undrer mig at der er så mange der har problemer med one.com (b-one.com)

 

Vi anbefaler alle vores kunder at bruge one.com

 

Er du sikker på det ikke er din oscommerce installation der er problemer med????

 

Vi har aldrig hørt nogle af vores kunder klage.

 

Med venlig hilsen

 


Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Christian - Nu er det ingen hemmelighed at One.com leverer lavpris løsninger, ergo er der næsten ingen service og deres stabilitet er ikke 100%, derfor mener jeg man skal passe på med at anbefale det til seriøse foretningskunder. Der vil leve af at være på internettet.

Derudover har One.com både haft en del sager angående at de lukker webhoteller når de rammer en vis trafikmængde (altså når dine kunder en dag får success )  og samtidig har de fået sig et dårligt ry med at holde på kunderne selvom de vil ud af det.

Tag en søgning her på amino så vil du finde et lille uddrag af de mange problemer, men tager du f.eks. en søgning på google groups vil du se at der er RIGTIG mange der har problemer.

Man skal dog stadig have i mente at one.com altså leverer et webhotel for 9 kroner i måneden, så kan du jo selv regne på hvor meget service du vil give en af dine kunder for 9 kroner i måneden ;)

Derfor vil min anbefaling stadig være, vil du noget seriøs på internettet med en foretning, så hold dig fra de helt billige webhoteller, ikke kun one.com. De er udmærkede hvis du vil have en side om din søde lille hund, men til seriøs foretning er det ikke det rigtige valg i mine øjne.

Derudover er backup mulighederne ved one.com så vidt jeg ved også ikke-eksisterende.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-06-2007 15:09:06 Forfatter: Dan
Du kunne også se på:



 

Hvis du har noget med superhosting at gøre så er det normalt god tone lige at sige det ;)

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fik lige at vide at jeg skulle huske at sige det hvis jeg havde noget med Superhosting.dk at gøre, og det har jeg.

 

Jeg havde nemlig selv problemer med at slippe ud af klørene på B-one, og det endte med at jeg måtte betale for et helt år som jeg slet ikke havde brug for. Det var derfor jeg besluttede mig for at starte superhosting....

Og ja, det er billigt, så derfor er supporten begrænset .-) lige som B-one.... men til gengæld er der ingen binding, man betaler for et år, og man skal ikke opsige eller noget, man kan bare lade vær med at betale.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle!

 

1000 TAK for jeres interesse, hjælp og svar ... jeg har vaklet frem og tilbage i min beslutning og har nu købt plads hos Dandomain og venter nu bare på at min butik kan blive flyttet. Det kan jeg desværere ikke selv gøre … så måske der er en her på Amino der vil hjælpe mig med det?

Egentlig var min oprindelige tanke, at jeg ville benyttet mig af et af de gode tilbud jeg har fået her og på den måde være med til at støtte andre iværksættere. Men jeg er en kylling ... har mistet for meget tid og muligvis også kunder på at have valgt et billigt webhotel (oven i købet 2 gange) og en webmaster der arbejder alene … og som f.eks lige nu er på ferie og som jeg aldrig har kunnet få telefonisk kontakt med.

 

Om der er noget galt i min butiks opsætning, som Christian Langhoff spørger om, finder jeg ud af så snart jeg udsender mit første nyhedsbrev, via Dandomain – for det var her, jeg oplevede et af de største problemer hos Surftown. Det første stykke tid havde jeg ingen problemer, men efterhånden som mit medlemstal steg og kom over 100. ja så fungerede det bare ikke og siden døde med jævne mellemrum og udsendelse af nyhedsbreve tog 5 timer uden at jeg var sikker på at det var kommet ud til mine medlemmer …

 

Så når jeg nu vælger jeres webhotel tilbud fra er det IKKE et spørgsmål om at de ikke er gode nok – for det har jeg ikke mulighed for at vurderer … det er et spørgsmål om at jeg ikke tør! Sorry …

 

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
kan du sende et link så kan jeg se om jeg kan gøre det for dig.

 

mvh christian

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)