Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Concierge bureau

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

Jeg har i nu 2 år arbejdet som concierge/vagtmester på hotel, og gør det stadig. Jeg holder meget af, at finde  barer, cafer, og hvad gæsterne nu ellers forespørger. Jeg har efterhånden et rimligt bredt kendskab til mange steder i københavn.

Jeg har hele tiden haft i tankerne, at jeg vil starte mit eget en dag. jeg har tænkt meget over at starte en bar eller cafe, selvom det kræver rigtig rigitg meget arbejde og penge.

Pludselig slog det mig, at det kunne være rigtig interessant at starte et concierge bureau, også fordi at jeg i forvejen er lidt inde i det område, og at jeg har lidt kontakter hist og her. Jeg tænker et privat bureau, som tilbyder, at finde de ting, som kunden nu forespørger. Det kunne evt. også være varetagelse af hverdags ting, som f.eks personlig shopper, aflevering af børn osv. således at det kom lidt over i personlig assistent. Bureuaet kan om ikke andet bestå kun af mig.

jeg vil gern vide om der er nogle som har erfaring eller tips omrking at starte sådan et Concierge bureau op?

 

 

Tilmeldt 1. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en masse gode idéer og tips da jeg selv har leget meget med tanken!

Tilmeldt 1. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en masse gode idéer og tips :)

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

 

okay lyder interresant, hvad har du tænkt på?

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

lyder interresant, kan du give nogle eksempler? har du droppet det helt eller hvor langt er du noget med tanken ?

Tilmeldt 1. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg er igang med at udd. Mig som webprogrammør netop pga. Idéen, så den lever stadig :) jeg har gennemtænkt et fuldstændig komplet koncept som virkelig kan rykke brikker på det danske marked, jeg har ikke lyst til at komme med detaljer herinde men hvad siger du til evt. At mødes og sparre? Vi kan måske hjælpe hinanden :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det fedt t høre det kan være din ide bliver til noget.... Giv den gas og lær af hinanden det giver altid ekstra drive!

Tilmeldt 29. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder rigtig godt, nej det er selvfølgelig  klart nok , men ja er meget åben for den ide, du kan evt. kontakte mig på min mail jonass895@hotmail.com, og så kan vi finde ud af det.

til michael

tak skal du have, jeg er meget begejstret over hvor posetive og intiativrige folk er på denne side. det er helt kanont

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)