Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en bitte virksomhed herfra har kopieret mit virksomhed

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

bliver jeg lykkeligere af at sagsøge manden for 24.000 kr, måske, men jeg tvivler for jeg kunne forestille mig at det ville manden være meget ked af......jeg vælger at behandle mine medmennesker som jeg vil selv ønsker at blive behandlet.......

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:

Hej

bliver jeg lykkeligere af at sagsøge manden for 24.000 kr, måske, men jeg tvivler for jeg kunne forestille mig at det ville manden være meget ked af......jeg vælger at behandle mine medmennesker som jeg vil selv ønsker at blive behandlet.......

Så lav en venlig henvendelse.

Hvis det ikke hjælper, så må du gøre op med dig selv om du vil have en duplikat.....og at andre så gør det.

Under alle omstændigheder så skal du markere, at personen har taget din tekst, for ellers kan du resikere, at der sker noget omvendt sagsanlæg. Og derved har du et bevis på at du har lavet en indsigelse på hans tekst.

/Kenneth

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske også på sin plads at sende en oplysning videre til ham der begik fejlen, som har undskyldt osv., at det ikke er smart i forhold til hjemmesider at have duplikeret indhold.

Det er en rigtig dårlig idé at copy/paste tekster fra andre folks hjemmesider, da google har registreret deres sider først og derved smider din side længere ned i søgeresultaterne alligevel.

Lad være med at tage fra andre, det er en god hovedregel.

Det er tilgengæld tilladt at tage andres tekster til inspiration og skrive sin egen tekst med samme budskab i en redigeret udgave. Så er det forøvrigt en god idé at linke til sin inspirationskilde og fortælle hvor man har fået sin viden fra.

Alt i alt bare opføre sig fornuftigt og venligt på nettet.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

parterapeuten:
bliver jeg lykkeligere af at sagsøge manden for 24.000 kr, måske

Tja hvis vi skal se på den sag, hvor du selv var meget ked af at blive sagsøgt af en herinde, så ville du måske kunne score nogle positive point ved at kunne sige.... Se sådan kan det også gøres uden at sagsøge..... Det holder nok ikke juridisk, men du står jo nok lidt bedre trods alt....

Som Koudal siger, så tag det lidt som et skulderklap at nogen synes dit koncept er godt, men har lavet en fejl og indset det...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)