Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en ide. Mangler investor.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ny her inde og ved ikke om det kan være det rette sted og finde hjælp til mit projekt.

Jeg har drevet virksomhed i knap 10 år. og stødt på mange især økonomiske udfordringer.

jeg har så fået denne ide til et site på nettet der skal gøre handlen nemmere og billigere for især de små virksomheder og nemmere og mere overskueligt for kunderne og finde selv de mindste virksomheder og spare mere ind normalt. Men mit store problem er at jeg ingen forstand har på at bygge hjemmesider og har snakket med en prof. der siger vi snakker omkring 250.000 kr. for at få et sådan site op og køre med arbejdslån indkøb af dvs. ting til sitet og det sætter  en stor  stopper for det hele:0(  Jeg tror meget på mit projekt og folk jeg har snakket med er vilde med idéen og jeg ville jo selvfølgelig så nødig ligge den på hylden.

Det er her jeg vil spørger jer om i ved om der er steder jeg kan gå hen med min ide og få hjælp af en eller anden form.? Jeg er gået lidt i stå nu.

Mvh. Merete

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil råde dig til at få overslag/tilbud fra flere webbureauer.

Kontakt f.eks. WeMakeTraffic.
http://wmt.dk/da/

Det er dem der skal udvikle min hjemmeside (jeg skal bare lige have en snak med min bank), og de er ret prisvenlige, da de bruger udenlandske udviklere.

Jeg har desuden selv arbejdet hos dem på et projekt, og de er rigtig professionelle.

//Jeppe

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe.

Tak for dit svar:0)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)