Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til virksomhed der producerer og sælger smykker og lædertasker

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har en virksomhed som har kørt i ca. et halvt års tid nu. Der er en hjemmeside og webshop som er oppe køre. Et kontor/værksted er vist så småt ved at være i hus. Jeg ser stort potentiale i virksomheden og tror på at den med tiden kan blive stor medspiller i den nationale og internationale modebranche.

Jeg laver smykker og lædertasker - begge håndlavet. Jeg er åben for dine ideer! Måske du har ideer i retning af beklædning, andre accessories, sko..... mulighederne er jo mange.

Lige nu er jeg igang med optimere konceptet i virksomheden og skal have gang i at få varerne ud i butikkerne. 

Jeg søger nu en partner til virksomheden, som kan være med til at udvikle det beste koncept og designs (og eventuelt deltage i produktionen), sælge varer til butikker, vedligeholde og opdatere hjemmesiden og webshoppen. Kort sagt søger jeg en samarbejdspartner der tror på ideen og har ildsjæl til at være med til at videreføre det!

På sigt kan det komme på tale at blive medejer af virksomheden.

Jeg bor selv på Islands Brygge så derfor er der naturligvis vigtigt at du bor i eller i nærheden af København.

Skriv til mig på cstrandloe@gmail.com og fortæl lidt om dig selv. Eller ring på 60 45 33 99 

Mvh. Cæcilie Sørensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)