Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster sådan et site?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ændrer ikke ved det uprofessionelle i det. jeg har jo ikke engang spurgt efter et tilbud - har blot spurgt, hvad sådan et site koster...

Michael

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fokus:
har blot spurgt, hvad sådan et site koster...


Og hvad svarede han så? Smile 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Det er sgu' underligt det her... Har fået 1 x fem stjerner og 2 x 1 stjerne for at komme med et godt råd til en anden Amino om en mere professionel tilgang til tingene. Var min kommentar for hård? Tja, det var ment som en hjælp.

Beklager hvis jeg har stødt nogen og selvfølgelig undskyld til dig, Jes, hvis ordene blev skrevet forkert eller for hurtigt...

Michael

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny Nordentoft:

Skylden kan du udelukkende skyde på dig selv. Du efterspørger direkte i din headline efter en pris, og uden at definerer yderligere end det der ligger i dit udkast, får du præcis hvad du spørger efter, men har efterfølgende den næsvished, at kritiserer en anden bruger for at give dig nøjagtigt det du spørger efter.

Det giver ingen mening! 

Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

@Fokus: Du stiller et halvt spørgsmål, hvad havde du forventet at få som svar?

Hvis du synes det er for uprofessionelt at komme med en pris uden at spørge ind til behovet - så falder den kun tilbage på dig selv. Hvorfor giver du ikke flere informationer i dit spørgsmål - hvis du allerede ved der er behov for det? Hvorfor spilde andres tid med at forlange at de skulle spørge ind til det - når du tilsyneladende allerede ved hvad du vil svare? Hvorfor ikke give alt det information du kan fra starten af, så man bedre kan hjælpe dig. Amino.dk's brugere står ikke og hopper og springer fordi du skal have et computersystem - det her er et seriøst forum, og dit useriøse spørgsmål fik et useriøst svar!

Den uprofessionelle her er vist dig!

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis nogen spørger løst efter hvad det koster at få bogført i et år, ville det aldrig falde nig ind at give et TILBUD men jeg kunne sagtens svare på spørgsmålet og give et FINGERPEG/PRISINDIKATION og indgå i en DIALOG med en mulig kunde.

Jeg er ikke webdesigner og kan umuligt vide, hvad der skal til for at få lavet det. Han kunne da bare have skrevet at det nok ville ligge i omegnen af kr. 28.000,- men at han iøvrigt ville have brug for yderligere oplysninger for at give et konkret tilbud. Det er der faktisk nogen, der har gjort i en PB og det fungerer fint.

Der er ingen tvivl om, at mit spørgsmål var for løst formuleret, men det sker desværre for nogen herinde engang imellem og nu skete det så også for mig. End of story!

Til Jes:

Endnu engang beklager jeg, at jeg har skrevet ordene i tråden. Ordene skulle have været anderledes og jeg skulle ikke have skrevet i tråden men have svaret dig i en PB!

Michael

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)