Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi bliver klikket ned!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har de sidste par dage kørt en adwords kampagne, jeg driver et telemarketing bureau.

Vi har kørt med ordene Mødebooking, mødebookning,og et par andre ord. http://3mtelemarketing.com/modebooking)

Mellem 8-10 dansk tid bliver vores klik brugt op, et rimelig stort budget og jeg har ikke tidligere set samme tendends, derfor har jeg mistanke til vi klikkket ned.

Mit spørgsmål går på om det kan lade sig gøre uden google opdager det, samme IP adresse kan vel ikke bare hamre løs??

Og kan man se hvor klikne kommer fra??

Mvh Mark

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Såfremt det er samme IP burde Google have noget Fraud system der forhindrer dette. 

Kan se at du har Analytics tilknyttet - I Analytics kan du under Besøgende se fra hvilken geografi, browser og tilmed hvilken teleudbyder kliksene kommer fra og meget mere. Så tjek denneSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan jo bare side fra flere ip adresser , det skulle vel ikke være det store problem for de fleste , men man gør det altså ikke klikker hele tiden på google adwords , for det taler sin samvittighed imod

problemet kan jeg ikke rigtigt se  kan løses vis den person bruger mange ip adresser og vil klikke kan man altid finde en ny, jeg tør af den grund ikke køre google adwords, jeg har før oplevet det samme som dig 

Men vis nogle kan give et bud på en løsning kunne det være dejligt , ellers køre jeg bare videre med de positive tanker og tænker videre på noget andet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

mark wilken:
Mit spørgsmål går på om det kan lade sig gøre uden google opdager det, samme IP adresse kan vel ikke bare hamre løs??

Hvor usportsligt det end er, kan ingen forbyde en drillepind i at klikke i vildskab. Det hører ganske enkelt med til at "gøre sig selv klikbar" på nettet.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok sætte kampagnen på pause et par dage, og håbe på at hans kløe går over.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Nej, samme IP kan ikke bare hamre løs, det kan Google godt finde ud af. Men der findes en masse andre muligheder, for at ødelægge det for andre.

En ting er at gøre som Mikael, og bare tænke positivt, men det er jo svært hvis jeres pengepung bliver mindre for hver dag.

Jeg ville nok sætte budgettet ned, og så se om personen ikke blev træt af det. Hvis I har kørt AdWords længe og det pludselig er noget der er sket, så er det nok en konkurrent der er lidt træt af jer.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Som de andre er inde på, så tjek jeres Analytics. Der kan du f.eks. se gentagne klik fra samme computer - og du kan se, om der på nogle af søgeordene er en helt skæv adfærd i forhold til hvad du normalt oplever fra Adwords-besøgende. (Altså om bounce raten er skyhøj, og gns. antal sider voldsomt lavt).

Inde i Adwords-systemet kan du også tjekke på de faktisk brugte søgeord og kigge lidt på, hvordan klikkene er fordelt på Google, søgepartnere osv.

Nogle gange kan der godt være en logisk forklaring uden snyd.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Du kan eventuelt også sætte dit max. dagsbudget til at skulle være fordelt ligeligt over en given tidsperiode, fx. fra 08.00 til 21.00 på hverdage. På den måde kan dit max dagsbudget ikke bliver brugt/ misbrugt på fx. 30 min.

Hvis du skal have hjælp til at undersøge detaljerne nærmere på din AdWords og Analytics konto UB så kontakt mig gerne på info@jatilroi.dk eller 6171 2111.

Johannes

 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste som jeg kan se der er galt, er 2 ting...

  1.  Click spam gennem en masse forskellige IP adresser.
  2. Et keyword som er gået amok.
Jeg ville først og fremmest se hvilken kampagne -> keyword som skaber balladen og undersøge det.
Derefter ville jeg tjekke geografien i Analytics for at se hvor kliksne kommer fra.
 
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Man kan jo bare side fra flere ip adresser , det skulle vel ikke være det store problem for de fleste , men man gør det altså ikke klikker hele tiden på google adwords , for det taler sin samvittighed imod

problemet kan jeg ikke rigtigt se  kan løses vis den person bruger mange ip adresser og vil klikke kan man altid finde en ny, jeg tør af den grund ikke køre google adwords, jeg har før oplevet det samme som dig 

Men vis nogle kan give et bud på en løsning kunne det være dejligt , ellers køre jeg bare videre med de positive tanker og tænker videre på noget andet

Hvis det forholdsvis store budget bliver "klikket ud", af eventuelle konkurrenter, hvilket ingen jo på nuværende tidspunkt ved - så kan man altså ikke bare omvende det til noget positivt, eller se positivt på det.

Så skal der ses MEGET negativt på det, og der skal findes ud af hvad der foregår. Foregår der noget "snyd", eller andet, så er det ikke positivt, og det kan man ikke se positivt på. Jeg vil sidestille det sådan her:

Du er dagslønnet, du får 1.000 kroner dagligt.
Hver dag mellem 8 og 10, snupper jeg alle dine penge løbende.

Du får intet for dem.

Det er såfremt at der virkelig bliver begået snyd!

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 111
Fra  3M Telemarketing Solutions Corp Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for alle svarerne, det ikke særlig sjovt når en af indtægtskilderne bliver saboteret på

den måde så jeg vil prøve at implementere de ting som kan hjælpe os.

Rigtig go weekend

Mark

Med venlig hilsen

Mark Lindberg Wilken - 3mTelemarketing.com

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)