Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webløsning? Snotfovirret

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det kan jeg kun give dig ret i - at PS ved første øjekast er nemmere og mere overskueligt.

Men til gengæld har Magento flere muligheder på sigt synes jeg, især hvis shoppen skal være kæmpestor. Men som nybegynder og med din første shop, så vil jeg klart anbefale Prestashop. Bliver du så skarp til det og vil udvide, så kan du altid prøve kræfter med Magento :-)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hugoo

Jeg kan også varmt anbefale PrestaShop, som er rigtig nemt at bruge, når det er sat op. Jeg har endnu ikke prøvet Magento, da PrestaShop opfylder alle mine krav. Der findes rigtig mange indbyggede moduler, der blot skal installeres/aktiveres i den nyeste version, ligesom der findes utallige tillægsmoduler, hvis man har behov for dem (både gratis og betalingsmoduler).

PrestaShop i er øvrigt også sprogversioneret og understøtter utallige internationale betalings- og shippingmoduler, hvis du får behov for at udvide.

mvh

Ann Karina

JOJOBA.DK

 

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak for rådende. 

Jeg tænkte på, hvor nemt er det at gå fra Prestashop til Magento, hvis man står i den situation på et tidspunkt?

Mvh.

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Prestashop billigere at få lavet end Magento?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at skifte shopsystem - så sørg for en fremtidssikret løsning.

Ja, mine erfaringer er at Prestashop er billigere fordi det er nemmere at arbejde i det - men det er kun mine erfaringer.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)