Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Edi oplysninger og Post Danmark pakkelabels

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Som mange andre kunder hos Post Danmark, skal man nu angive Edi oplysninger, når man sender pakker, senest 1.1.2012 skal dette være klar. Derfor er jeg på udkig efter en løsning, der kan anvendes i min netbutik. Platformen er ScanNet Webshop2 og vi er kunde hos Post Danmark.

Jeg søger en pris på et system, der kan integreres med vores Webshop2 og Post Danmark, inklusiv etiketteprinter, der kan udskrive labels, som påklistres vores kasser. Hvem kan I anbefale og hvordan virker løsningen.

Blandt andre systemer har jeg haft kig på Post Danmark Webpack, men her skal man printe næsten ½ A4 side for at få en label, er det ikke muligt at printe i mindre format i andre systemer? Hvor finder jeg en printer, der kan printe på labelpapir i Webpack størrelse, hvis det er det vi vælger?

Vh. Søren

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Larsen,

Du skal så at sige vælge Consignor fra http://www.edi-soft.dk/ 

De kan deres kram, det spiller og de skriver direkte på en labelprinter, nemt at klistre på dine pakke - det er standard fragtmål, og  alt efter hvilken forretning du har kan det være spændende også at kigge på alternative transportører...

Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Iflg. rygter fra Post Danmark, så vil det inden for kort tid blive muligt at printe webpack på labels, så du f.eks. kan benytte en thermoprinter.

ScanNet Webshop2 har et modul som er integreret med Webpack, så du blot trykker på en knap i din webshop-admin for at printe label.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)