Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programering af prismaskine

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer!



Jeg søger en der kan hjælpe mig med at strømline pris og produktopdatering i en Dandomain shop.



Optimalt en "maskine" som kan sammenkører de data jeg har (data fra shoppen + prislister fra div. leverandører) med data fra et eller flere prissammenlignings-sites (eks. www.pricerunner.dk).



Jeg har ikke meget forstand på det, men har hørt at det kunne være en løsning med programering i PHP eller Java.



Er der nogle der har prøvet noget tilsvarende, eller er der måske en der er frisk på at tage udfordringen op "fra bunden af"?


Mvh.

 

Johannes Gadsbøll


Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lodt samme udfording. Hvis man skal være logget på for at se priserne er det noget sværere end ellers.

 

En løsning hvor man ikke skal være logget på, kunne jeg godt finde på at udvikle som en betalingsservice hvis der er et marked for det.

Fx. en webservice man kalder for et bestemt product, som så returnerer priserne for de leverandører man har angivet. Eller et website man logger ind på, klikker på sin vare og så ser priserne.

 

Hvorledes havde du tænkt det det skulle integreres?

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ikke helt med på hvad du mener?...



 



Det jeg forestiller mig er en applikation der kan kører lokalt på min egen maskine.  - Fra shoppen kan jeg eksportere en produkt/prisfil der skal kørers sammen med leverandørens prislister og med de data der kan hentes fra prisdatabaser. Efter "sammenkøring" skal filen kunne importeres i shoppen igen, med tilrettede priser.



 



  



Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-04-2007 14:14:42 Forfatter: Johannes Gadsbøll
Jeg er ikke helt med på hvad du mener?...






Det jeg forestiller mig er en applikation der kan kører lokalt på min egen maskine.  - Fra shoppen kan jeg eksportere en produkt/prisfil der skal kørers sammen med leverandørens prislister og med de data der kan hentes fra prisdatabaser. Efter ''sammenkøring'' skal filen kunne importeres i shoppen igen, med tilrettede priser.






 



 

Lyder som om at der er grundlag for at kunne integrere det i min shop ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)