Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mails til hotmail forsvinder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg så det var diskuteret på et tidspunkt hvordan man sikre at ens mails ikke bare forsvinder når de opgivet email adresser er hotmail adresser. Det handler om email der bliver sendt til brugeren efter oprettelse af sig som bruger.

Nogen der har tid til at fikse sådan en lille opgave?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige i øjeblikket har hotmail gang i ET eller andet underligt.

 

Der er mange der har problemer med at sende mails til hotmail.

Stået på de sidste 4 uger

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cygnet

 

Det var vist mig du har set der har postet det spørgsmål, og efter et pænt stykke tid har jeg faktisk fået løst de problemer der var og nu kommer de faktisk alle igennem filteret hos hotmail.

 

Du kan indtaste dit domæne som du sender fra her: www.dnsreport.com 

 

Indtast domænet i feltet "dns report" så kommer den med en liste over de fejl der skal udbedres, så der er størst mulig chance for at dine mails når frem.

 

Håber det hjælper dig lidt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej igen Cygnet, især at vi ikke havde en SPF Record på vores DNS server, vara faktisk vores største problem. Dette stod der endda i hotmail, på den test konto vi oprettede. Der stod et eller andet med at denne email kan ikke valideres da den ikke gør brug af sender ID. Den SPF record ordnede det problem.

 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg fik præcis samme "warning" da jeg testede mit domæne, men da jeg ville sætte denne SPF record op blev det til sort snak, så er der ikke en venlig sjæl som vil hjælpe mig ? (Jeg er nemlig også træt af spammere og manglende hotmail mails, og det skulle denne SPF record jo afhjælpe ?!?)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har også problemer med at sende til hotmail (Har vi haft i over et halvt år) og har lige kørt en test på dnsreport.com... og testen siger at mit domæne ikke har SPF record... men det har det?  Kan man stole på den test? Eller er min spf record bare registreret "forkert"?

Sådan ser min SPF ud hos gratisdns: "v=spf1 a mx mx:mail.gigahost.dk ip4:89.186.169.115 ?all"

Hvis det er forkert, er det da ikke særlig underligt, at vi har problemer med at sende mails ud... Og det er endda hostingfirmaet der har fortalt mig, at det er den "kode" der skal ind...



William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)