Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan skaffer jeg kunder til vores ejendomservice firma

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tingfinder ( hvem end du er )   :)

Det var på ingen måde ondt ment, derfor også den venlige og lidt ironiske smiley til sidst.

Jeg håber dog, at du forstår pointen ?

Nyggards ejendomservice spørgere om, hvordan han skal kontakte sine kunder, og hvilke metoder han skal bruge når han skal kontakte dem.

Jeg mener blot, at en så grundlæggende ting, som det er at erhverve kunder, burde man gennemtænke før man kaster sig ud i et større projekt.

Det kræver både en stor arbejdsomhed og ikke mindst selvstændighed at få succes med en ny virksomhed. To ting man også skal kigge ind af og finde, før man starter.

Dermed ikke sagt, at Nygaards ejendomservice ikke kan få succes - overhovedet ikke! Der allerede mange venlige aminoer, som har givet yderst kvalificerede svar på både små og store spørgsmål, som Nygaards ejendomservice skal tage til sig. 

Nok om det i denne tråd - du kan skrive en privat besked til mig, hvis du vil tilføje noget.

Mvh

Mark

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mark Andersen - Kørekortportalen.dk:

Jeg mener blot, at en så grundlæggende ting, som det er at erhverve kunder, burde man gennemtænke før man kaster sig ud i et større projekt.

Det er ikke alle der er ligegod til markedsføring/salg, se f.eks. eksemplet her:

http://www.amino.dk/forums/t/92660.aspx

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal vi ikke lige lade trådstarterens tråd være

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)