Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit webhotel er gået fallit, hvad gør jeg? Kan i anbefale noget? Har 12 domæner jeg skal have flyttet - kom med et bud!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Mit webhotel, altså firmaet der havde alle mine webadresser er gået fallit. Jeg havde været meget loyal og købte alle mine domæner hos ham - ikke fordi han var speciel god, men fordi jeg var loyal og havde den rette iværksætterånd.

Nu står jeg umiddelbart med et gigantisk problem: Hvad skal jeg gøre af mine domæner? De skal flyttes jo - webhotellet er ikke hel krakket endnu. Kan i komme med et tilbud?
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger selv hosting2.dk... De er ikke landets billigste, heller ikke de dyreste. men jeg er tryg hos dem, og de virker i den grad som nogle personlige og rare individer. Min kontakt er Lasse Hjort. Hvis du siger PB Tryk & Grafik til ham, så ved han, hvem jeg er og måske der falder noget af min goodwill af på dig?

Anyway... Jeg tilbyder ikke sådan noget selv.. Ville bare fortælle, hvem jeg er tilfreds med.

VH
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Du bør nok skrive lidt mere om dine forventninger til kvalitet, pris, specifikationer etc.
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da lidt nedtur, hvis man har betalt for hvert et domæne, og så bare uden videre kan risikere at miste dem - mega irriterende.

Stiller ikke mange krav, de skal bare passe til mine sider - thats it - og have mulighed for meget plads på mailen og være billige. Øh... Det var mange krav alligevel.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Er det 101systems.dk der er gået fallit?

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu vil jeg ikke hænge nogle virksomheder ud på nettet. Men fik idag en mail fra en af mine bekendter fra firmaet, der fortalte at han træk sig ud og at han anbefalede at jeg flyttede mine domæner med det samme, IDAG, da han lige havde haft møder med sine investorer. Så satte jeg 2+2 sammen. Men vil ikke hænge nogen ud. Er det navne i søger eller ved i noget, så send en PM, vi kan ikke være bekendt at hænge eller firmaer eller folk ud.
Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil personligt anbefale Servage.net da jeg har gode erfaringer med det firma. (det bedste af dem jeg har prøvet)
Hos dem får du 300+ GB plads til et ubegrænset antal domæner og MEGET trafik til en 39kr om måneden.
Dog skal du være opmærksom på at fx CPU forbrug på serveren er begrænset, og ikke egner sig til fx videostreaming, derudover skal du selv sørge for at tage backup.

PS. Hvis du vælger at købe et webhotel hos servage via overstående link, får jeg 2 måneders gratis hosting, samt 25GB mere plads. Samtidig får du også 25GB mere plads.

Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis det ikke er webshops du skal flytte så vil jeg anbefale surftown, de tager 20 kr pr flytning, det er ok pris

www.atmengros.dk - Rengørings og Engangs artikler - Toilet papir-

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-04-2007 22:58:01
Forfatter: itgiganten.com - Alt i IT udstyr
Hvis det ikke er webshops du skal flytte så vil jeg anbefale surftown, de tager 20 kr pr flytning, det er ok pris


Iflg. surftowns hjemmeside, tager de 29,- eks. moms for at flytte et .dk domæne, det vil jeg da mene er lidt meget for at udføre en redelegering. Hvis man benytter et hotel hvor man kan hoste flere domæner, kræver det trods alt kun at man opretter domænet på webhotellet, og så udfylder følgende form på dk-hostmaster.dk for at ændre navneservere til den nye host.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Servage.net er fint.

Hvis du har brug for teknisk hjælp og ikke selv gider sætte dig ind i noget som helst (og har råd til at betale for at slippe for dette) kan jeg varmt anbefale pil.dk, som hoster flere af mine domæner. De er stort set aldrig nede, og supporten er hurtig og præcis.

 

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)