Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hej jeg er så desperat

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

bokaj38:

hvis jeg betale i afdrag med den økonomi jeg har idag vil jeg være ude af rki i 2016

Og hvorfor skulle det være anderledes end hvis du optager et nyt lån der skal betales afdrag på? 
Derudover er der jo nok en grund til at du står i rki. At du vil ud af RKI fordi du er træt af at du ikke kan låne penge nogen steder - og samtidig fortæller at du ikke engang har råd til at afdrage 32.000 på 4 år... 
Beklager, men jeg tror det er bedst at du bliver i RKI indtil du har en ide om hvad økonomi er.
Om ikke andet så er tjenestemandspensionen stadig fed så vidt jeg husker.
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  onthecloud-marketing.com Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var for nogle år siden et ret så godt sted i Århus der kunne klare dette.

Jeg kan sgi ikke huske hvad stedet lige hedder. Men det skulle være til at google.

 

De havde forskellige former for afbetaling . og de samlede hele baduljen på en konti hos en eller anden bank. og så gik det bare pr automatik.

 

Held og lykke med søgningen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som det tidligere er foreslået, så kan du snakke med din bank. Forklare dem din situation - at du har noget klatgæld på 32.000 kroner rundt omkring og at du er registreret i RKI. 

Samtidigt, så forklare at det er en situation du er ked af og gerne vil ud af. Det er, som du selv siger, mere tilfredsstillende at have en afvikling på de lån man har, i stedet for at de bliver større og større. 

Hvis jeg stod i din situation, så ville jeg danne mig et overblik over hvilke kreditorer jeg har. Samtidigt ville jeg kigge på min egen situation og vurdere om der er noget jeg kunne undvære (f.eks. hvis man har den store TV pakke, så kunne det give et par hundrede ekstra om måneden at vælge en mindre pakke). 

Efter der er samlet sammen og du ved hvad du har af rådighedsbeløb om måneden efter alle de essentielle faste udgifter er betalt, så sætte et beløb som kan bruges til afadrag. Så ved du hvad du har af penge du kan bruge til din gæld. 

Så kontakt de kreditorer der er, uden at vide det kunne mit gæt være at RKI gæld f.eks. er teleselskaber. Tag fat i dem og forklar at du er ked af situationen, at du ikke har alle deres penge nu - men at du meget gerne vil indgå i en afdragsordning med dem. Find ud af passende månedlige beløb til hver, så der kommer noget afvikling på. 

Det betyder at du forbliver i RKI medens du afadrager. Grunden til dét er smart er, at du er sikker på du ikke dummer dig og får stiftet mere gæld et andet sted. Du må endelig ikke forstå det som om, at jeg taler ned til dig - men nogle mennesker ser desværre hurtigt at "nu er der da luft igen, så kan jeg godt låne lidt mere.. fordi den der mobiltelefon er jeg bare nødt til at eje."

Jeg håber du finder en god og holdbar løsning. Det er sgu surt at have gæld man ikke synes man kan overskue.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bokaj38:
jeg skylder idag 32000 i rki og vil ud af det nu er der nogen som ved om der findes et sted hvor man kan låne penge til den slags gæld

Hvis du gennem 12 år har skyldt de penge... så er der noget der ikke helt går op.

Efter 5 år bliver tingene slettet i RKI, så de 32.000 er under 5 år gammelt. Hvis det er f.eks. 2-4 år gammelt så er der en reel mulighed for at du kan komme ud af det ved at betale en del af det.

Mit skøn vil være at du kan komme ud af den gæld ved at betale under 10.000.

Men hvis det er ny gæld, under 2 år gammel, så må du bare vente eller finde alternativer.

Så start med at skrive til dem du skylder pengene, at du muligvis kan låne 25% af hvad du skylder for at få en saldo kvittering, så får du klar besked og undgår omkostninger til rådgivere, advokater osv osv osv...

Det koster dig under 100 at få disse svar i porto og kuverter.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar det lyder til at være en ok ide

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jo det kan det nu godt for det er jo ikke alle som smider dig i rki med det samme jo der kan sagtens gå en del år før de smider dig i rki måske jeg har betalt noget gæld nogle år også pludselig ikke betalt nogle år

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)