Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer kraftigt et nyt design ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marjoe

Personligt mener jeg din shop er sej - flot - maskulin og den rammer mig lige der hvor den skal !
At lave designet om mener jeg er helt hen i vejret.

Dog ville jeg fjerne den frygtlige grimme Facebook kasse du har i bunden, det er helt fint at fortælle man er på Facebook men i mine øjne er det mere en reklame for Facebook end en egentlig historie om dine fans og den skæmmer siden.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Der er intet galt i at have lyst til at give det hele et brush up. Også selvom det har været noget (forståeligt) har været glad for.

Sitet er pænt, og virker som det skal. Der er flere elementer jeg nok ville lave anderledes (dit logo ligner f.eks. noget fra en dårlig Sci-Fi-film), men alt i alt er det gangske okay.

Men jeg vil da gerne samle handsken op hvis du har mod på det.

Læg ikke for meget i det, der er kun brugt nogle få timer.. (jeg havde en sløv morgen ;)). Men det kunne gøres lidt anderledes

God torsdag!

:) Kim

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kim Dolleris: Hold da kæft, hvor ser det godt ud! Det er utroligt at se, hvad en person der virkelig kan sit kram indenfor webdesign, kan gøre med bare et par timer!

Har du flere videor, hvor man kan se din arbejdsproces? :-)

@Marjoe: Som flere, af de andre har sagt, så synes jeg ikke du lave et redesign! Siden ser superfed ud lige nu, den mangler bare at blive pudset af i alle kanterne. Så hvis du beholder det overordnede tema, men finder en dygtig designer der kan få det hele pudset af og rettet til, så er jeg sikker på at du nok skal se din konvertering stige endnu mere!

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marjoe

Ja, jeg hopper med på bølgen og synes sådan set heller ikke dit website trænger til et nyt design, måske bare en kærlig hånd og en klat maling hist og her.

Personligt synes jeg, at den rå baggrund fungerer godt, især med Kims nye logo (sh*t, det er flot! Hvem der bare kunne smække sådan noget samme på et par timer...).

Den første klat maling ville jeg nok smide på forsiden. Jeg ville "pakke" den lidt mere sammen, så der ikke er en masse produkter efterfulgt af en masse tekst. Man skal scrolle meget for at få det hele med, og forsiden skal helst sælge fra starten, så de besøgende ikke smutter fra siden uden at købe noget. Så prøv evt. med et par nyheder eller tilbud og ikke så meget andet. Og find så et andet sted til teksten.

Det samme gælder for de forskellige produktsider - der ville jeg også adskille produktbilleder og tekst, så det ikke står blandet sammen på den måde. Du kan f.eks. lave en "Om smykkerne" del til hver produkttype.

Det kunne også være fedt, hvis du kunne lave det sådan, at man får vist produkterne i større billeder, når man holder musen over, så man ikke skal klikke sig videre for at se det tæt på.

En anden ting er din menu i toppen - den er ret lille, så jeg lagde ikke så meget mærke til den til at starte med. Og så ville jeg nok ændre "Ros" til "Referencer", "Brugeroplevelser" eller noget i den dur...

Men jeg ville da hive fat i ham Kim, han ser ud til at have nogle rigtig gode ideer og evner Smile

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes web shoppen er super fed.

koncentrer dig om lave længere produkt beskrivelser 

lav mere interne links struktur på siden

Gå op der sker nyheder og du videre formidler siden 

Arbejde med nuværende side , det kan jeg kun se fordele i 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Hold da kæft du kan dit kram :) super fedt. Har du evt. nogle gode tutorials, der viser hvordan du laver det logo med krællen under J'et? Vil jeg meget gerne lære. Og i det hele taget nogle gode vejledninger i photoshop du kan anbefale? Jeg er ikke HELT nybegynder, men vil meget gerne blive bedre og kunne lave de ting som du gør i videoen. Ved godt det tager tid, men håber du kan hjælpe mig lidt videre :)

På forhånd tak

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

TheisM:

@Kim Dolleris: Hold da kæft, hvor ser det godt ud! Det er utroligt at se, hvad en person der virkelig kan sit kram indenfor webdesign, kan gøre med bare et par timer!

Har du flere videor, hvor man kan se din arbejdsproces? :-)

Wink Jeg er lige begyndt at optage disse når jeg arbejder, så nej. Dem jeg har er på projekter der stadig udvikles på - dvs. hemmelige lidt endnu.

rax:

Hold da kæft du kan dit kram :) super fedt. Har du evt. nogle gode tutorials, der viser hvordan du laver det logo med krællen under J'et? Vil jeg meget gerne lære. Og i det hele taget nogle gode vejledninger i photoshop du kan anbefale? Jeg er ikke HELT nybegynder, men vil meget gerne blive bedre og kunne lave de ting som du gør i videoen. Ved godt det tager tid, men håber du kan hjælpe mig lidt videre :)

Kender ikke umiddelbar til tuts så specifikke ;) Men du kan google pen-tool og blive god til at bruge det. (Det er iøvrigt Illustrator ved logoet.)

Og tak iøvrigt...

:) Kim

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke photoshop, men Illustrator han laver logoet i.

Logog arbejde er bedst at lave i Vector grafik.

Teddy

Der var jeg lige lidt langsom Cool 

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige kommet ind, og endnu engang tak for svarerne.

Det ser sgu ellers godt ud det du lavede der Kim -

Vender lige disse indput inde i hovedet.

John d

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, i at shoppen faktisk er super flot som den allerede er.

Men må også bøje min i støvet for Kim, han kan trylle med alt...;)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)