Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Golden planet eller DanDomain

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en  Scannet webshop som er lavet af cubit medialine.
Jeg synes ikke den lægger sig særligt godt på Google. Og derfor bruger jeg mange penge på søgemaskineoptimering

Nu skal jeg bruge en ny webshop!

Er der nogen af Jer der har erfaring i hvilken webshop som Google fanger bedst?
(eller hvad det nu hedder)


Er det Golden planet eller DanDomain?


Hilsen Heidi

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen som kan hjælpe?

Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brammer,

Jeg er stor fan af Magento webshops. Jeg arbejder til dagligt med mange forskellige shop-løsninger, men jeg har endnu ikke mødt en der er fungere lige så godt som Magento. Endvidere er det et Open Source system, hvilket der jo kan sige rigtige meget godt om.

Du skal dog være opmærksom på 2 ting:

  1. Magento også er en ret avanceret løsning, så det tager lidt tid at sætte sig ind i hvordan man konfigurerer den.
  2. Meget af søgemaskineoptimeringen foregår uden for webshoppen i form af link building, hvor selve systemet ikke har noget at sige (jeg er ikke ekspert, men jeg har det fra en pålidelig kilde)

 Held og lykke med projektet!

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt have en tendens til at give Mads ret i at en Magento løsning kunne være en mulighed. Da det er en open source løsning, er der mange der kan hitte ud af dem, og det giver dig også bedre mulighed for at flytte, hvis du skulle være så uheldig at komme et sted hvor de ikke giver det som du gerne vil have :)

Fra Kvistgård
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :


Det må jeg undersøge lidt mere

Rigtig god aften og tak for hjølpen

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min webshop er DanDomain og jeg er meget godt tilfreds. Den er nem og overskuelig, både for mig og kunderne. Den har også gode placeringer på Google, Så den vil jeg anbefale uden dog at kende noget til Golden planet.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brammer:
Golden planet

Golden Planet er en løsning der er baseret på Open Source systemet osCommerce.

Magento blev udviklet at et firma i Californien, der oprindeligt var nord amerikas største leverandør af osCommerce løsninger.

Man valgte at udvikle Magento Commerce fra bunden da man mente det var muligt at lave en væsentligt bedre løsning selv. istedet for at blive ved og forsøge på at tilpasse osCommerce til at kunne det der blev efterspurgt i markedet.

Held og lykke til med dit valg og fremtidige succes med din online forretning.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Brammer,

Jeg har med noget undren læst din tråd vil meget gerne undersøge den nærmere årsag hvorfor din webshop ikke ligger særligt godt på Google.

Rent objektivt er de fleste webshop systemer designet til at kunne optimeres til Google og en omlægning til et andet system, vil ikke løfte dine placeringer, med mindre at årsagen til den dårlige placering bliver afdækket.

Da du ikke nævner hvilket system du bruger, men ScanNets WebShop2er rent teknisk kodet i et nyere sprog end Magento, nemlig .Net, der fungerer bedre, kører hurtigere og er lettere at programmere nye ting i. Dertil har ScanNets online marketing afdeling har været med i hele processen da WebShop2 er blevet produceret og vi kan derfor sætte et stempel på den, at den er i top til søgemaskinerne.

Ved ScanNet vil vi gerne tilbyde at gennemgå din webshop for at afklare hvorledes dine placeringer på Google kan optimeres.

Med venlig hilsen

A/S ScanNet

Lars Kops

Produktchef 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brammer.

Som Mads Terp skriver, foregår en del af arbejdet uden for webshoppen, så hvad det angår er det nok ligegyldigt hvilken shop du vælger. Imidlertid siger onde rygter at der findes shopsystemer hvor det slet ikke er muligt at optimere - dem bør du nok gå uden om.

Vælger du Magento får du et system som rent teknisk er forberedt til optimering, det sker dog (desværre) ikke af sig selv, så du skal nok påregnes en investering i form af tid, hvis du vil opnå gode resultater.

Hvis du ikke har det store kendskab til Magento, kan du læse mere på vores hjemmeside, og klikke for at se vores demoshop. Hvis du har lyst til en guidet rundtur i administrationsdelen, kan vi sagtens aftale en teamviewer præsentation, så du kan se de vigtigste funktioner i brug.

Ring eller skriv hvis du har brug for hjælp.

Mvh Lars

 

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Min webshop ligger også på DanDomain og jeg er meget tilfreds, også med min placering på Google. Men om det skyldes, at det er en DanDomain eller om det skyldes SEO som jeg selv har lavet, ved jeg faktisk ikke, men DD er i hvert fald nem at arbejde i. Jeg kender ikke Golden Planet.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)