Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmearbjde, salg af ting.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder her og tænker at jeg gerne vil tjene flere penge.. Men ved bare ikke helt lige hvordan..

Jeg ved man skal sælge billeder på nettet? Men der er ingen danske sider.. ?? Jeg maler også en del, på lærred.. Det kan jeg vel også godt sælge??

Har bare lige brug for noget hjælp til at komme i gang?? Kom med nogle ideér..

Håber virkelig i vil hjælpe mig..

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt dit indlæg... Men du skriver noget om at sælge billeder på nettet. Det kan man bl.a. gøre her: www.cybergalleriet.dk

 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

MissSteiner:

Jeg sidder her og tænker at jeg gerne vil tjene flere penge.. Men ved bare ikke helt lige hvordan..

Jeg ved man skal sælge billeder på nettet? Men der er ingen danske sider.. ?? Jeg maler også en del, på lærred.. Det kan jeg vel også godt sælge??

Har bare lige brug for noget hjælp til at komme i gang?? Kom med nogle ideér..

Håber virkelig i vil hjælpe mig..

Hej

Hvis du vil have et seriøst salg af dine værker/fotografier - og samtidig brande dit navn - så er det 100% at jeg ville anbefale dig at få en hjemmeside med tilhørende galleri. Så det jeg ville anbefale dig, er at få oprettet en hjemmeside, hvor du kan promovere dine produkter.

Der er sikkert mange forskellige meninger, men dette er i hvert fald min. :) Og så kan du sidde hjemme og sælge disse.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)