Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Også mig, revisor søges til at kickstarte mit bogholderi :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer.

Som forrige post, søger jeg også en revisor. Jeg har brug for nogle rådgivningstimer og en snak om hvad jeg selv kan forvente at styre, og hvad der er bedst at lade andre styre. Har en minimal forretning, der stort set kun kan bruges til at trække lidt IT-udstyr fra. Har indtægt fra lidt Danmark og lidt udland.

Jeg ville sætte pris på en revisor i omegnen af lyngby, gerne lige nord for, men det er bare på grund af min dovenskab. Men er lydhør for forslag og erfaringer. Må gerne være relativ billig, men ikke så billig så jeg fortryder :)

I har uden tvivl en masse erfaringer, så jeg er lutter ører som "newbie" på håndteringen af økonomi her.

På forhånd tak.
Jakob

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob

 

Som også skrevet i det forrige indlæg omkring revisor, kan jeg kun anbefale den revisor jeg har tilknyttet mit firma. Han er statsautorisret og har kontor på Frederiksberg

 

Sig til hvis jeg skal få ham til at kontakte dig

 

Lone

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lone

 

Beklager mit sene svar. Ja jeg vil gerne have kontaktinfo til din revisor. Umiddelbart er det måske overkill med en statsautoriseret, og har en fordom om at prisen følger med ved den certificering :) Men giv mig endelig kontaktinfo, så vil jeg høre om han har lyst og tid og ikke er for dyr.

 

Mvh

Jakob

   

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Nåå jo, lige en tanke som andre nok har prøvet. Ifbm mit indlæg om at jeg søger en revisor, har jeg en overvejelse som andre nok kan råde mig om.

 

Jeg har faktisk en onkel der er stats.aut. revisor, men har engelig ønsket at holde familien udenfor. Mine forældre har brugt ham i nogle år, men jeg har tit hørt om "udfordringer" som de har haft fordi de var familie.

 

Så, mit spørgsmål er; er det "værd" at bruge familie til noget som det her, eller bør jeg betale de timer det koster ude i byen, og holde familien fri ?

 

Mvh

Jakob

 

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jakob

 

Har sendt dig en PB

 

Lone

Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har stor erfaring med  små virksomheder som jeg hjælper på alle måder.... så jeg vil da også gerne hjælpe dig...

 

KC Regnskabsservice

Løgstørgade 13, 2sal

2100 København Ø.

Tlf. 5151 6868

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

 

Rart at se jer byde ind. Vil nu nødig have at det bliver som Martins Virksomhedsbørs, hvor I overbyder hinanden. Jeg kontakter lige når jeg får tid og overskud :)

 

Forresten "kckc", undrede mig over at du ikke skrev dit navn også ?

 

Mvh

Jakob

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)