Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt dating site

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hejsa,

er der nogen derude, der er frisk på at gå med på en idé om et nyt dating site.....! Der findes jo et hav af disse i forvejen, men kunne godt tænke mig at finde på en ny......en, der bliver anderledes end de andre .... har et par idéer, men søger nogen, der kan hjælpe mig med en sådan hjemmeside, både det praktiske, men også til at komme med flere idéer...! Er der nogen der er frisk på et sådant samarbejde ??

TIna

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja ved der er sådan noget med Yngre Mænd dater Ældre Damer..

Men ingen hvor Yngre damer dater Ændre Mænd.. 

Det er satme en niche der vil noget!!!!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tinase:

 

Hejsa,

er der nogen derude, der er frisk på at gå med på en idé om et nyt dating site.....! Der findes jo et hav af disse i forvejen, men kunne godt tænke mig at finde på en ny......en, der bliver anderledes end de andre .... har et par idéer, men søger nogen, der kan hjælpe mig med en sådan hjemmeside, både det praktiske, men også til at komme med flere idéer...! Er der nogen der er frisk på et sådant samarbejde ??

TIna

Hvad præcis er det, du bringer til bordet? - nogle ideer tilgengæld for flere måneders programmering?

Hvis du var en programmør og læste det der, ville du så ikke bare hoppe videre?

Du har et par ideer, tilgengæld skal man komme med flere ideer og kunne det praktiske

det en OMMER!

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Gentofte
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at høre, præcis hvad du vil gøre anderledes. For som du selv påpeger, så er markedet for datingsites eksploderet, og er fortsat stigende, så der skal virkelig arbejdes. Men intet er jo umuligt, hvis du kan gøre det bedre/enklere/anderledes end de andre.

Jeg vil vove at påstå, at markedet er mættet for generelle datingsites med de store etablerede aktører, og derfor tror jeg du skal satse på et niche-datingsite, i stil med FarmerDating, og det site jeg ikke kan huske hvad hedder, hvor du skal være "smuk" for at være bruger. Altså noget der appellerer til en mindre og specifik målgruppe.

Men jeg synes bestemt det er interessant at du vil starte sådan et site, og jeg er altid imponeret af folk der vil ind på et konkurrencepræget område, så alt held og lykke Yes

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror måske Seiven har lidt ret..

Altså jeg kan lave en dating side til omkring de 5-6 kilo, men at starte et nyt dating koncept nej tak.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu kan man snakke side op og ned omkring datingssider.

Men sandheden er at de fleste sider der eksisterer idag, er en gang venstre håndsarbejde, som man ikke kan have tiltro til.

De store aktører har indført skærpede brugerbetaling, der gør at mange ikke vil bruge siderne. Og der vil i den kategori, sådan set kun være en der overlever, og det bliver den største.

Når man så kikker på forskellig nicher, så er problemet tit, at man derved også hurtigt kommer ud i en meget smal gruppe. Og derfor skal man kraftigt overveje, hvad det er man vil. Og derfor skal man virkelig her tænke sig om, om der er et grundlag.

Jeg har desværre set flere og flere dating sider gå ned, og blive spøgelses sider, fordi at man har indført betaling, så derfor skal man også være klar over, at man ikke vil komme til at tjene på sådan en side i de næste 5-10 år. Og tager man her 2 store aktører, så er deres dating sider, også ligeså meget et reklame vindue, som at det er en penge maskine.

Men når nu alt dette er ridset op, så vil jeg klart mene at der mangler et seriøst gratis alternativ på markedet. Men det skal være et alternativ, der ikke bære præg af at være en hurtig WP/Joomla eller andet løsning, hvor man skal igennem flere menu'er for at få et overblik over siden. Og jeg vil forslå at man fx kikker på de forskellige sider med succes, og vælger et bruger overblik der ligger tæt op af det. Dog uden at direkte at kopier det.

Jeg kan ikke hjælpe med en niche, eller programmering, dog, har jeg selv været meget aktive på forskellige dating sider, og kan derfor via min erfaring der, sige hvad der virker for mig og hvad ikke. Og hvad man skal forvente som udbyder, af sådan en side. Og hvordan man evt skal lave bruger fladen for at den fungerer. For man kan hurtigt komme hen hvor man vil implementere en masse ting, og problemet er at jo mere man implementere, jo mere arbejde får man i at skulle rydde op, og fjene uønskede bruger. Og det kan hurtigt dræbe en side hvis man ikke får det gjort. Og her kan man bare tag amino, med det antal folk de har til at rydde op i forskellige tråde/indlæg her.

/Kenneth

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

jeg vil da meget gerne høre din kritik / gode idéer / ændringer etc. til en ny side.......! Du kan evt. skrive til mig på mail istedet....!

Tak for et godt indlæg...!

Tina

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre det marked er mættet. Der findes masser af niche-datingsider, selv for grimme: www.uglydating.dk !!!

Kan du konkretisere hvad det er, som er anderledes ved din ide?

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg lidt grøn på datingsites, men syntes det ville være en god ide at have noget som var integreret med facebook. Sådan at folk kan logge ind med deres facebook, og evt modtage beskederne på facebook. Sådan vil man måske kunne holde dem løbende orienteret hver gang de er på facebook, så de kommer tilbage igen, og ikke dropper siden efter et par uger.

Og så lade være med at skræmme folk væk med at bombe dem fuldstændigt med reklamer første gang de besøger sitet :)

Bare lige mine tanker for hvad der kunne være nice to have, for et nyt site.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Getpaiddk,

synes jeg lyder som en rigtig god idé mht. facebook, men kan man ikke allerede det på nogle sider idag ???

Nej reklamerne bliver jeg også bims af....men det er jo lidt nødvendigt med reklamer, hvis sitet skal være gratis.....eller hvertfald næsten......! Og jeg hader selv at skulle betale 199,- pr. måned for en dating profil.....dog har jeg jo selvfølgelig selv valgt det.....,.(kunne jo bare tage i byen istedet :-)) nej spøg til side, men jeg har hvertfald noteret mig dit besyv til idéen.......!

Tina

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)