Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du et godt alternativ til Wannafind?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

jeg har i de seneste mange år kørt med hosting af egne og kunders sites hos Wannafind - og på det seneste også Curanet, som er deres forhandlerløsning. Det har fungeret godt, men indenfor de seneste måneder har der været en lang strøm af forskellige driftsproblemer, så jeg synes ikke længere jeg kan anbefale dem.

Hvem kan I anbefale (Linux/PHP/Mysql)? Jeg er ikke ude efter det absolut billigste, langt vigtigere er driftstabilitet. Prisniveauet hos Wannafind på de hoteller jeg bruger ligger på 100,- kr pr måned.

På forhånd tak for jeres input!

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan samle nogle af dine sites på én server så du ikke har et site pr server kan du sagtens finde en løsning. Jeg roder i øjeblikket med cloud.dk og deres løsning ser ganske fornuftig ud - synes jeg.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Per H. Jørgensen:

Hej alle aminoer,

jeg har i de seneste mange år kørt med hosting af egne og kunders sites hos Wannafind - og på det seneste også Curanet, som er deres forhandlerløsning. Det har fungeret godt, men indenfor de seneste måneder har der været en lang strøm af forskellige driftsproblemer, så jeg synes ikke længere jeg kan anbefale dem.

Hvem kan I anbefale (Linux/PHP/Mysql)? Jeg er ikke ude efter det absolut billigste, langt vigtigere er driftstabilitet. Prisniveauet hos Wannafind på de hoteller jeg bruger ligger på 100,- kr pr måned.

På forhånd tak for jeres input!

Hej Per!
Jeg er som du tidligere Curanet-resellerkunde. Jeg flyttede for et års tid siden, fordi mine sites begyndte at køre langsommere, højst sandsynligt fordi de blev throttlet. Jeg fik at vide, at eneste måde at få en god, stabil performance var at opgradere til en vps-løsning til 995,- -- men Curanet kunne ikke garantere, at den var kraftig nok til at trække mine sites.
Jeg var forskellige udbydere igennem efterfølgende (læs evt. om min rejse her: Zen og kunsten at finde et hurtigt webhotel), og endte med først ét og derefter flere webhoteller fra danske Meebox.
Det kører superstabilt og hurtigt. Tjek evt. loadtider her: Bergholts opskrifter & kasperbergholt.org.
Andre er glade for Activewebs (hvis trafikgrænser var for lave til mine sites) og Pil.dk (samme problem som med Activewebs).

Priserne for de professionelle webhoteller starter ved 100,- per måned, men jeg mener, der er 20% rabat til aminoer. Hørt evt. deres salgssupport ad.
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian_Nissen:

Hvis du kan samle nogle af dine sites på én server så du ikke har et site pr server kan du sagtens finde en løsning. Jeg roder i øjeblikket med cloud.dk og deres løsning ser ganske fornuftig ud - synes jeg.

Helt klart også en mulighed, særligt hvis man har solid forstand på serveradminsitration, hardening, backup, osv. Cloud-serverne er jo so udgangspunkt unmanaged. 
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper og Kristian,

Tak for rigtigt godt input - jeg vil kigge nærmere på de muligheder I nævner Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Per H. Jørgensen:

Hej Kasper og Kristian,

Tak for rigtigt godt input - jeg vil kigge nærmere på de muligheder I nævner Smile



Velbekomme. Jeg er glad for, at du kunne bruge inputsne til noget. Inspireret af dit (og andres her på Aminos) spørgsmål har jeg skrevet en lille guide/tjekliste til webhoteller (der skal bruges i erhvervsøjemed).

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)