Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg? vil meget gerne videre med mit projekt

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og pusler med en ide, og det har jeg gjort i lang til efterhånden. Jeg mener der er gode penge i ideen. Det er ikke fra et uberørt felt. Men det jeg har, er lige til højre benet og kan blive meget attraktivt.

Jeg ved bare ikke hvordan jeg griber det an herfra. Jeg er studerende, har ikke så mange penge osv. Jeg tænker på om jeg skal putte ideen i glemmebogen, frem til min økonomi ser bedre ud, eller hvad er det bedste at gøre?

Jeg har haft den tanke, at tage en eller flere med indover ideen i håb om at få det til, at blive til noget. ved bare ikke om det er en god ide?

 

MVH

Peter

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er et svært spørgsmål at svare på men af erfaring vil jeg sige at putte noget i glemmebogen til man har økonomi til det så forbigår chancen i mellemtiden.

Har man en go' ide man mener man kan lave penge på så er det bare med at føre den ud i livet hvis man ønsker det skal blive til noget, selv om det så skal betyde at man skal ud og tjene små beløb og bruge meget tid på det for at komme videre med det.

Til dit spørgsmål om du skal tage nogen med ind over.. det er en vurderings sag du selv bliver nød til at lave da vi ikke kender til projektet men man kan både få gode og dårlige oplevelser ved at tage en ind over et projekt der kan være mange penge i men som udgangs punkt holder jeg altid kortende meget tæt på kroppen når det handler om idéer der kan blive meget vær. hvis du vælger at tage en med ind over så hver sikker på at du har gjort det sådan at du ikke ender med at du mister din idéer til andre..

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !