Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg? vil meget gerne videre med mit projekt

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og pusler med en ide, og det har jeg gjort i lang til efterhånden. Jeg mener der er gode penge i ideen. Det er ikke fra et uberørt felt. Men det jeg har, er lige til højre benet og kan blive meget attraktivt.

Jeg ved bare ikke hvordan jeg griber det an herfra. Jeg er studerende, har ikke så mange penge osv. Jeg tænker på om jeg skal putte ideen i glemmebogen, frem til min økonomi ser bedre ud, eller hvad er det bedste at gøre?

Jeg har haft den tanke, at tage en eller flere med indover ideen i håb om at få det til, at blive til noget. ved bare ikke om det er en god ide?

 

MVH

Peter

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det er et svært spørgsmål at svare på men af erfaring vil jeg sige at putte noget i glemmebogen til man har økonomi til det så forbigår chancen i mellemtiden.

Har man en go' ide man mener man kan lave penge på så er det bare med at føre den ud i livet hvis man ønsker det skal blive til noget, selv om det så skal betyde at man skal ud og tjene små beløb og bruge meget tid på det for at komme videre med det.

Til dit spørgsmål om du skal tage nogen med ind over.. det er en vurderings sag du selv bliver nød til at lave da vi ikke kender til projektet men man kan både få gode og dårlige oplevelser ved at tage en ind over et projekt der kan være mange penge i men som udgangs punkt holder jeg altid kortende meget tæt på kroppen når det handler om idéer der kan blive meget vær. hvis du vælger at tage en med ind over så hver sikker på at du har gjort det sådan at du ikke ender med at du mister din idéer til andre..

Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det med glemmebogen har jeg heller ikke specielt lyst til, så jeg leder efter svar og muligheder.

jeg ser ikke nogen forhindring i, at tage andre med indover- Skal bare sikre mig først som du skriver. Men jeg ved jo heller ikke hvor meget vand ideen holder. eller lad mig sige det sådan, at jeg ved ikke om jeg er den eneste der syntes ideen er god nok.

Kan man dele det med nogle herinde og få feedback?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere ting der spiller ind

Hvad det af økonomi 

Hvad kræver det af dig 

hvor meget kan du 

hvor unik er ideen 

kan være en ideen der måske ser godt ud men som ikke er økonomi i

hvor stor vilje har du det lykkes både tid og kræfter

Måske har du råd vis du både laver arbejde ved siden af og du køber ikke nyt tøj og spare på strømen spar og atter spar måske har du råd

Det kan være mange flere ting, det er jo sparsom info

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du nævner intet om hvad idéen omhandler, dette er også underordnet.

Du deler ikke idéen med os andre, så det er svært for os at bedømme. Du kan dog sagtens sende en privat besked til mig, hvis du ikke ville have idéen i et offentligt forum.

Du skal vurdere med dig selv om du er villig til, at gøre det der skal til for at få projektet ført ud i livet. At blive iværksætter er en stor ting, det er tidskrævende, men bestemt ikke umuligt at gøre sideløbende med et studie. Hvis din idé er god og holdbar, så kan du sagtens gemme den til et senere tidspunkt. Det er vigtigt at du etablerer dig selv og gør det på det rigtige tidspunkt, hvor du er klar til helhjertet at fører projektet videre.

Du skriver at du har overvejet at tage flere med ind over idéen i håb om at få det til at blive til noget. Du burde overveje med dig selv, om din idé er god nok så. Hvis du virkelig brænder for din egen idé, så har du ikke behov for at få andre med ind over, for at få den til at lade sig at gøre. Du skal brænde så meget for din idé og dit projekt, at du ikke er afhængig af andre for at lancere den. Hvis din idé er god, hvorfor så putte den i glemmebogen? Alene fordi økonomien ikke ser god ud?

Jeg ser at du har flere problemstillinger. Da du mener at du har en rigtig god idé som ligger lige til højre benet. Du er dog ikke sikker på at fuldfører den da:

1. Du mener det er nødvendigt at have andre indover, for at du kan få succes med idéen.
2. Du overvejer at glemme alt om idéen, fordi økonomien ikke passer.

På den ene side har du overdreven optimisme (hvilket kendetegner mange iværksættere), da du mener at idéen er god nok til at du kan tjene "gode penge" på den. På den anden side, er du bange for at fører idéen ud i livet, og mener enten at det er økonomiens skyld, eller at du skal have nogle andre ind over for at få det til at lykkedes.

(Det kan også tænkes at du har et finansieringsproblem, og har brug for flere personer for at sætte gang i projektet, det ved jeg intet om på nuværende tidspunkt.)

Jeg tror du skal spørger dig selv: Har jeg lyst til at være iværksætter og gå hele vejen? Er jeg bange for succes? Og er jeg villig til at pådrage mig de risici som er forbundet med opstart?

Risikoen for at fejle iværksætteri er nemlig stor. Der er mange risici forbundet med iværksætteri, som ofte er overdøvet af den overdrevne optimisme mange iværksættere har.

Skriv endelig en privat besked, hvis der er noget du ville have svar på som ikke er i et offentligt forum. Da jeg kan fornemme at du holder lidt på detaljerne i dit projekt, som måske er nødvendige at du oplyser for at nogen kan hjælpe dig på rette spor.

mvh

Senivo

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Du har ret i der er mange ting der spiller ind. Det er et puslespil der skal samles. Nu hvor jeg går i skole er pengene små, så jeg kan ikke rigtig få lavet hjemmesiden, som der skal til. Lige nu får jeg luftet ideen så jeg kan rette til i den, og sørge for det er det rigtige der bliver sat i igang i sidste ende.

ideen er ikke fra en felt på markedet der ikke er uberørt, men konceptet de muligheder der opstår på sitet bliver unikt og kommer til, at skabe god traffik. 

Jeg vil mene jeg kan tage mig af mange af tingene i form a kontakt til kunder salg, markedsføring. men hjemmesiden skal kunne kører og det aner jeg ikke rigtig hvordan man gør, så jeg håber jeg kan få lavet en god side der ikke skal røres særlig meget ved det skal brugerene selv gøre.Det er kalrt der er ngoet vedligholdelse osv men til at starte med tager jeg den del af jobbet.

Jeg har en stor vilje til projektet, og jeg kommer også videre engang. jeg mangler bare penge til hjemmesiden

Fra Vanløse
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 39
Fra  Computer-support.dk Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Hvad snakker vi om her med hensyn til hjemmesiden. er det en stor hjemmeside du skal have lavet med mange ting eller er det en hjemmeside der bare skal bruges til at skabe kontakt?



Idnet Til Brug af Nettet - Et velfungerende forum er vær at bruge tid på !

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes vi ser rigtig mange af de her tråde her på Amino. Og det er fair nok med hemmelighedskræmmeri, men så er det bare svært at hjælpe - få geden ud af posen, så skal vi nok hjælpe med at barbere Wink

Jeg tror trangen til hemmelighedskræmmeri er stærkt overvurderet. Ideen i sig selv udgør ikke den store værdi - det er udførelsen -hvordan vil du holde din idé hemmelig,når du er startet op?

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Lasse

Siden er vel lidt stor når detaljerne først kommer på.

på hjemmesiden skal man kunne oprette bruger (tænker på cpr & cvr valideret bruger) Når der er betalt x antal kr kan man søge og selv oprette annoncer med billed tekst og video, uden hjælp fra mig.

Jeg vil gerne have siden skal kunne køre på den måde, at brugeren selv kan redigere i sin oplæg i forhold til kommentars, skrevne beskeder og annoncer.  ydermere skal der være gode søgemuligheder på annoncerne, og det hele skal sættes op på en bestemt måde (en måde jeg ikke lige vil sige højt i åben forum) 

Så primært skal jeg have lavet en enkelt annonceside med forskellige kriterier i forhold til hvordan det er sat op og i forhold til hvordan man søger plus der skal være nogle specieller funktioner i forholde til fremhævelse af din annonce / produkt

sidst jeg talte med en hjemmeside mand, sagde han det ville koste omkring 20.000kr måske mere.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Majbritt

trangen er også stærk overvurderet, det er klart, og jeg holder den heller ikke direkte hemmelig, jeg vil bare ikke tale / skrive højt om den i et åbent forum. 

Med mit indlæg søger jeg blot hjælpen og gode råd for, at komme videre. jeg står nemlig med nogle problemstillinger hvor jeg godt kan spare med andre for at guide mig selv hen til det helt rigtige.  

Mvh

Peter

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)