Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første preview af den danske Fiverr! - Fifferen!

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Godaften/morgen Amino'er

Jeg har endelig besluttet mig for at frigive et lille preview af min sidste 2 måneders arbejde, og vil gerne høre hvad i mener om det.

Husk at bruge mere end 10 sekunder, så i kan nå at se hele baggrund animationen

LINK www.asgeremborg.dk/beta/

Jeg har lavet en javascript motor som konstant står og beregner hvad klokken er i forhold til hvor den skal positionere solen og månen. Dette giver en real time effekt og er lidt spøjst. Lige pt har jeg sat farten op så i ikke behøver at sidde 24 timer for at se solopgang og solnedgang.

Jeg vil generelt gerne høre hvad i synes om designet, jeg har virkelig kæmpet for at få designet til at fungere og skiftet det mange gange.

Eftersom det bare er et preview så vil i ikke kunne bruge nogle funktioner.

MVH

Asger

Hvad synes du?

  • Lækkert! (17,1%)
  • Meh.. (37,1%)
  • Redesign det hele (45,7%)
  • Totalt antal stemmer: 35
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler en struktur på siden og en menu og en tekst på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt med et svar så sent,

Mikael du skal vide at det er bevidst jeg har undladt disse ting, jeg dem skam klar men jeg ikke tilfreds med designet på dem endnu. 

Det jeg gerne vil have svar på er:

  • baggrunds animationen der er real-time. 
  • Top menuen som nærmest ligger ovenpå med en glas effekt
  • footeren
Som sagt første preview :p

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er en fiffer?   

Hvis sitets formål er det samme som Fiverr, så kan jeg ikke se behovet for nogen fancy baggrund. Tværtimod vil det nok nærmere drive mig væk. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En fiffer er slang for 50 kr.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Skofisken:

En fiffer er slang for 50 kr.

Er godt nok første gang jeg har hørt betegnelsen "fiffer", og jeg er endda så gammel at jeg kan huske at vi havde én en-krone mønt uden hul. :-)

Mads Madsen

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Madsen:
og jeg er endda så gammel at jeg kan huske at vi havde én en-krone mønt uden hul. :-)

hahaha, som og det var nået' jeg kan huske vi have 25 ører både med og uden hul i *lol*

Best regards

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Mads Madsen:
og jeg er endda så gammel at jeg kan huske at vi havde én en-krone mønt uden hul. :-)

hahaha, som og det var nået' jeg kan huske vi have 25 ører både med og uden hul i *lol*

Så kan du vel også huske 1 øren? :P

Men pointen var nu at navnet "Fifferen" nok ikke fange ret mange, da det ikke er alment viden at en halvtredser kaldes for en fiffer.

Ikke som det er almen viden at en plovmand er en 500 kr. seddel, eller at ét egern er en 1000 kr. seddel. :-)

Mads Madsen

Tilmeldt 28. Aug 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste unge i min alder og 10 år + eller - ved at en fiffer er slang for en halvtredser, og jeg kommer altså ikke fra noget ghetto urban districts :p.

Anyway navnet skal heller ikke fungere som noget der fanger folk, det skal mere være et koncept navn som også kan udvides til norge og sverige når tid bliver.

Jeg synes selv at det er sjovt hvis der er en lille historie bag navnet og som giver mening i det hele.

Men ja! i har klart ret at Fiffer på ingen måde lige så kendt som en plovmand eller hund, og derfor har jeg også tænkt mig at tilføje noget quick guides i form af venlige popups ude i siden, når man først kommer ind på siden. 

og til sidst, så lyder halvtrelleren eller halvtredseren bare ikke lige så godt som fifferen - Lol

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har aldrig hørt ordet fiffer.. Men det er nok min alder :)

Synes da at det ser ret interessant ud, bortset fra af siden er ret tom, så ser animationen fed ud.. Men hvordan vil det se ud når alt på siden kommer, vil animation ikke være lidt at en forstyrrelses kilde?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)